شرکت دیجیتال مارکتینگ مهام ارائه دهنده خدمات سئو در آمریکا و بهینه سازی سایت می باشد. برای دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید. ( شرکت سئو در آمریکا )

امروزه دیگر همه با کلمه و مفهوم سئو آشنا هستند و تمام کسب و کار ها فکر می کنند که به سئو احتیاج دارد. رسیدن به رتبه‌های خوب در صفحه نتایج موتورهای جست‌وجو برای همه یک هدف بسیار مهمی می باشد و عده ای از این ها هزینه های بالایی را نیز پرداخت می کنند. اما همچنان معنای دقیق خدمات سئو در آمریکا و بهینه سازی سایت ، انواع خدمات سئو در آمریکا و هزینه خدمات سئو برای خیلی‌ها قابل درک نیست.

اگر قصد دارید تا بهینه‌سازی وب سایت خود را به یک متخصص بسپارید، باید حتما یکسری اطلاعات اولیه در این زمینه داشته باشید. شما باید با انواع خدمات سئو در آمریکا آشنا باشید، فرآیند ها را بشناسید و حدود کلی هزینه‌های این پروژه را مد نظر داشته باشید. در این حال، می‌توانید استراتژی‌های کسب‌وکار خود را بهتر تنظیم نمایید و از متخصص شرکت سئو درخواست‌های منطقی داشته باشید.

خدمات سئو چیست؟

هر گونه کاری که شما برای بهبود بخشیدن به رتبه یک سایت در صفحه نتایج جست‌وجو انجام  می دهید، زیر مجموعه خدمات سئو به حساب می آید. این کار ها در سطوح متفاوتی انجام می گیرد پس در نتیجه خدمات سئو در آمریکا انواع گوناگونی دارد.

معرفی انواع خدمات سئو

از زمانی که شما به یک متخصص سئو مراجعه می نمایید و متخصص وب سایت شما را بررسی می کند، تا زمانی که شما در گوگل به یک رتبه خوب دست پیدا کنید، از تکنیک ها و روش های متفاوتی استفاده می شود. در ادامه به انواع خدمات سئو در آمریکا می پردازیم:

سئو تکنیکال

نخستین مرحله از پروژه سئو، سئو فنی یا تکنیکال می باشد. در واقع ناگفته نماند که سئو از زمان طراحی وبسایت شروع می شود. اگر طراح سایت شما آگاهی لازم را در مورد سئو فنی داشته باشند و وب سایت را بهینه طراحی نماید، در این زمینه با مشکلی روبرو نخواهید شد. در هر صورت، متخصص سئو در آمریکا باید در نخستین مرحله ساختار سایت و کدها را بررسی کند. در این سطح از خدمات سئو در آمریکا، موارد زیر انجام می‌شود:

  • آنالیز کلی سایت و یافتن مشکلات و ارورهای احتمالی
  • بهینه‌سازی کدها و تگ‌ها
  • بررسی موارد کلی مانند نقشه سایت و فایل txt و …
  • بهینه‌سازی سرعت سایت
  • بررسی ریسپانسیو سایت / راه‌اندازی یا بهینه‌سازی نسخه موبایلی یا AMP
  • نشانه‌گذاری سایت با کدهای اسکیما

بعد از اینکه از رعایت تمامی موارد فنی خیال مان راحت شد، به سطح محتوا می رسیم.

 بازاریابی محتوا

در مقالات قبلی در مورد ارتباط سئو و بازاریابی محتوا صحبت کرده‌ایم و می‌دانید که این دو ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. در این سطح از خدمات سئو در آمریکا و بهینه سازی سایت ، به بررسی و انجام موارد زیر می پردازیم:

  • تحقیق کلمات کلیدی، شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، انتخاب کلمات کلیدی هدف
  • تدوین استراتژی محتوا، تقویم محتوا و مشخص کردن ساختار محتوایی صفحات هدف
  • تولید محتوای مستمر طبق استراتژی تعیین‌شده با رعایت تمامی اصول سئو آن پیج
  • تدوین استراتژی لینک‌سازی داخلی
  • بهینه‌سازی یا اصلاح محتوای قدیمی سایت

لینک سازی

این گزینه یکی از اصلی ترین انواع خدمات سئو در آمریکا می باشد. اگر استراتژی لینک سازی مناسب نداشته باشید، احتمال این که رتبه سایت‌تان بهبود پیدا کند بسیار کم خواهد بود. در این مرحله موارد زیر انجام می‌شوند:

  • بررسی بک لینک‌های فعلی و حذف لینک‌های مخرب
  • تدوین استراتژی مناسب، شروع لینک سازی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی
  • تدوین برنامه رپورتاژ کمپین‌ها

سئو لوکال یا سئو محلی

گوگل همواره سعی دارد تا بهترین نتایج را به کاربران خود عرضه دهد. در این راستا، موقعیت جغرافیایی کاربران را از طریق آدرس IP تشخیص می‌دهد و برخی از نتایج را طبق اطلاعات جغرافیایی نمایش می‌دهد.

حال اگر شما یک کسب‌وکار محلی داشته باشید، احتیاج دارید اطلاعات جغرافیایی خود را به گوگل ارائه دهید. به تمامی اقداماتی که در این زمینه انجام می‌شود، سئو لوکال یا محلی می گویند.

برای مثال یک رستوران سنتی در یکی از مناطق تهران دارید. اگر از خدمات سئو لوکال استفاده کرده باشید زمانی که کاربران در آن منطقه عنوان رستوران سنتی را در گوگل سرچ کنند، اطلاعات رستوران شما هم نمایش داده می شود.

در این سطح از خدمات سئو در آمریکا و بهینه سازی سایت موارد زیر انجام می‌شود:

  • ثبت موقعیت در نقشه گوگل
  • هدف‌گذاری و استفاده از عبارت‌های محلی در سایت
  • بررسی و مدیریت نظرات و امتیازات کاربران

کدام یک از خدمات سئو برای وب سایت من مناسب می باشد؟

همه این مسائل به نوع کسب‌وکار و به ویژه وضعیت فعلی سایت‌تان بستگی دارد. برخی از موارد در مورد همه وب سایت‌ها باید انجام شوند. برای نمونه سئو تکنیکال برای همه سایت‌ها احتیاج است ولی همه سایت‌ها به سئو محلی نیازی ندارند. برخی از موارد نیز امکان دارد قبلا انجام شده باشند و نیازی به اجرای مجدد نباشد.

متخصص سئو قبل از شروع پروژه، موارد مورد نیاز را بررسی می نماید و به اطلاعتان  می‌رساند. مناسب است خودتان هم یک دید کلی نسبت به وضعیت سایت و رقبا داشته باشید. منظورم این نیست که به صورت تخصصی و عمیق سئو بدانید. با این حال اگر از کلیات سئو در آمریکا اطلاع داشته باشید کار را هم برای خودتان و هم برای متخصص سئو آسان‌تر خواهید کرد.

در پروژه‌های بزرگ، احتیاج است تیم طراحی سایت، تولید محتوا و سئو با هم همکاری داشته باشند. در این شرایط، متخصص سئو استراتژی‌ها را تدوین می‌کند و در اختیار تیم‌های دیگر می‌گذارد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات سئو در آمریکا با ما در تماس باشید. ( شرکت سئو در آمریکا )