ما در شرکت مهام به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات حرفه ای سئو به شما مشتریان عزیز هستیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق واتس اپ یا تلگرام با ما در تماس باشید. مشاوره رایگان سئو در شرکت سئو و دیجیتال مارکتینگ مهام.

گوگل موتوری هوشمند می باشد اما هنوز نیاز به کمک کاربران خواهد داشت، آنها همواره در تلاشند تا نتایج مناسبتری را به کاربران اینترنتی ارائه بدهند، با این حال محدودیت‌هایی در این مسیر وجود دارد که نیاز به سئو سایت را ایجاد میکند. سئو اشتباه میتواند شما را از دید کاربران پنهان کرده و تمام تلاش شما را هدر دهد، در نتیجه رقبای شما با محتوایی ضعیفتر بازدید و محبوبیت بیشتری داشته باشند.

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization میباشد که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف کرد:

سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معنی فريب و يا دستکاري موتور‌های جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها برای کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجو طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندی بالا، ساخته شده‌اند.

موتورهای جستجو مثل ماشین های پاسخگویی میباشند. آن ها در بین میلیارد ها محتوا به جستجو پرداخته و با ارزیابی هزاران فاکتور تشخیص می هند که کدام محتوا بیشترین نزدیکی را به جواب سوال شما دارد.

موتورهای جستجو همه این کارها را نخست به واسطه کشف و فهرست بندی محتوا تحت عنوان پایش و ایندکس انجام می دهند. سپس این نتایج را تحت فرایند دیگری با نام رتبه بندی، برای کاربران مرتب میکنند.