تحقیقات کلمات کلیدی در سئو باید مبنای هر کمپین بازاریابی آنلاین باشد . هدف از تحقیق در مورد کلمات کلیدی این است که دریابید مخاطبان مورد نظر شما در جستجوی چی هستند و چه چیزی را می طلبند تا در واقع برای آن دسته از کلمات کلیدی وبسایت رتبه بندی شود . برای دانستن اینکه چه کلمات کلیدی را باید مورد هدف قرار دهید یا چگونه می توانید برای وب سایت خود  عبارات هدفمند برای ایجاد پیوند را بهینه کنید ، یا چه محتوایی را برای مخاطبان خود ایجاد کنید ، این پست در 3 بخش بطور مختصر موارد  مورد نیاز برای تحقیقات کلمات کلیدی در سئو  را به شما عزیزان تقدیم میکند.

بخش اول

تمام عبارت های مرتبطی که به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید. هر چه بیش تر بهتر . برای این کار می توانید از سایت های رقیب استفاده و الگوبرداری کنید. می توانید با جستجوی یک کیورد مرتبط در گوگل، کیوردهای مرتبطی که در پایین صفحه پیشنهاد می دهد را گردآوری کنید. میتوان از نام و عنوان محصولات یا خدمات خود کیوردهای مختلف  استخراج کرد یا سوالاتی که مخاطبان هدف شما برای رسیدن به وب سایت تان جستجو می کنند را پیدا کنید. از دیگران بخواهید که کیوردهای مد نظرشان را اضافه کنند و خلاصه هر چه می توانید کیورد جمع کنید.

در بخش دوم

کیوردها را یک مرحله پالایش کنید و آن هایی را که کاملا اشتباه هستند بیرون بریزید. واضح است که در بین حجم زیادی از کلمات، اشتباهاتی هم رخ خواهد داد که به وضوح با کسب و کار شما بی ارتباط هستند.

 بخش سوم

از ابزارهای لازم برای پیدا کردن حجم بازدید کلمات کلیدی استفاده کنید و با توجه به گستردگی و بزرگی کسب و کارتان، کیوردهایی با حجم بازدید متناسب را انتخاب کنید.

  • بهترین ابزار جستجو برای کلید واژه وب سایت
  • موتورهای جستجوگر گزینه های جستجو_پیشنهادی مشابه ای دارند که هنگام شروع تایپ کردن در کلمات کلیدی در زیر کادر جستجو ظاهر می شوند.
  1. یاهو
  2. بینگ
  3. DuckDuckGo
  4. اکوزیا
  • ابزار تحلیل کلید واژه Moz

یک روش جایگزین برای به دست آوردن اطلاعات مشابه در صورت عضویت در نرم افزار , برای دریافت اطلاعات اضافی و سپس باریک کردن کلمات کلیدی خود به مواردی که باید توضیح دهم . به احتمال زیاد روی استراتژی بازاریابی آنلاین خود توجه کنید.

  • گوگل کیورد پلنر ( Planner Google Keyword )
  • نحوه انجام ممیزی محتوا محور با کلمه کلیدی

 ممیزی محتوا می تواند خسته کننده باشد. این بدان معنا نیست که آنها نباید سودآور باشند ، یا به کلمات کلیدی دست نزنند. در اینجا چه باید جستجو کرد و چگونه می توان آن را پیدا کرد.

  • فاکتور های لازم کلید واژه ها در سئو

برای انتخاب هر کیورد باید سه فاکتور را در نظر داشته باشید:

  1. میزان رقابت: میزان رقابت و تعداد رقبا و قدرت رقبا
  2. میزان ارتباط: میزان ارتباط کیورد با وب سایت و کسب و کار شما
  3. میزان محبوبیت: میزان محبوبیت و حجم مخاطب کیورد مورد نظر در گوگل
  • معیارهای کلیدی و گزارشات رتبه بندی

Agency Analytics

 این پلت فرم قدرتمند به شما امکان می دهد از بیش از 30 سایت مختلف ، معیارها و داده ها را بکشید. و این به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از این اطلاعات برای کمک به سئو خود استفاده کنید.

Authority Labs

 با استفاده از این ابزار گزارش ، می توانید رتبه بندی کلمات کلیدی خود را در مقادیر انبوه بررسی کرده و نتایج را در یک صفحه گسترده واحد دریافت کنید.

  • کتابهای الکترونیکی رایگان در زمینه تحقیقات کلید واژه

یادگیری سئو از متخصصین – Hubspot هرگز تحت تأثیر قرار نمی گیرد ، به خصوص هنگامی که آموزش توده ها در بازاریابی دیجیتال است. این راهنما در مورد تحقیقات کلمات کلیدی بسیاری از بینش های اساسی و مفید دارد که هر بازاریاب می تواند از آن استفاده کند.

بهینه سازی موتور جستجو برای مبتدیان – اگر به دنبال یک کلاس کارشناسی ارشد یک مرحله ای برای همه چیز SEO و کلمات کلیدی هستید ، این کتاب الکترونیکی را بخوانید. شما نمی توانید آن را کنار بگذارید.

امیدوارم که شما از این راهنمای تحقیق کلمات کلیدی لذت برده باشید. اکنون نوبت شماست.

منبع: آژانس دیجیتال مارکتینگ مهام