Google Ads گوگل ادز که قبلاً به عنوان Google AdWords شناخته می شد ،یک سیستم تبلیغاتی گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان برای نمایش تبلیغات قابل کلیک خود در نتایج جستجوی Google ، بر روی برخی از کلمات کلیدی پیشنهاد می دهند. از آنجا که تبلیغ کنندگان باید هزینه این کلیک ها را بپردازند ، Google به این ترتیب از طریق جستجو درآمد کسب می کند. این اینفوگرافیک به شما کمک می کند نحوه کار گوگل ادز Google Ads ، جزئیات تبلیغات Google Ads ، روند مناقصه و توضیح فاکتورهای مهمی مانند امتیاز کیفیت و هزینه هر کلیک را درک کنید. در ادامه این مقاله از شرکت سئو مهام همراه ما باشید.

آیا گوگل ادز Google Ads واقعا مفید هست؟

بسته به قدرت رقابت کلمات کلیدی که پیشنهاد می دهید و مرتبط بودن کلمه کلیدی با تبدیل واقعی برای شرکت شما ، ادز AdWords ممکن است برای تجارت شما مفید باشد یا نباشد. در بیشتر موارد ، متوجه شده ایم که گوگل ادوردز برای بسیاری از مشاغل بسیار کارآمد است ، به شرطی که پول خود را برای کلمات کلیدی اشتباه تلف نکنند یا تبلیغات CTR ضعیف و ضعیفی را بنویسند.

هزینه Google Ads چقدر است؟

عوامل بسیاری می توانند در هزینه های تبلیغات گوگل ادوردز برای کسب و کار شما تأثیر بگذارند. در راهنمای ما با عنوان “هزینه تبلیغات Google چقدر است؟” در مورد این هزینه ها ، نحوه کار در مناقصه و میانگین هزینه هر کلیک برای تبلیغ کنندگان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نحوه تبلیغات با Google Ads

مشاغل می توانند با باز کردن یک حساب Google Ads در Google تبلیغ کنند. درباره نحوه استفاده بیشتر از Google Ads در اینجا بیشتر بیاموزید. یا مسیر اثبات شده موفقیت Google Ads را در اینفوگرافیک “نحوه استفاده از Google Ads” دنبال کنید.

کلمات کلیدی در گوگل ادوردز چیست؟

کلمات کلیدی در گوگل ادز Google Ads کلمات و عباراتی هستند که تبلیغ کنندگان در آن پیشنهاد میدهند، به این امید که وقتی افراد در جستجوی آن محصولات یا خدمات هستند ، تبلیغات آنها در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) ظاهر شود. به عنوان مثال ، اگر کفش به صورت آنلاین می فروشید ، ممکن است کلمات کلیدی مانند “کفش ورزشی نایک” و “کفش راحتی” را پیشنهاد دهید. تحقیق کلمات کلیدی فرآیند استفاده از ابزار و داده ها برای تعیین اینکه کدام کلمات کلیدی بیشترین ترافیک مربوط به تبلیغات و سایت شما را به دنبال دارند.