چرا سئو و تبلیغات سایت در گوگل راهکار رسیدن به مشتریان هدف است؟

SEM یا Search Engine Marketing تحت عنوان بازاریابی از طریق موتورهای جستجو شناخته می شود , به روند به دست آوردن ترافیک از موتورهای جستجو به طور طبیعی ( بدون پول ) و یا با پرداخت هزینه ( نظیر تبلیغات ادورز گوگل ) بازاریابی از طریق موتورهای جستجو گفته می شود.

SEM دو بخش حیاتی داراست: سئو SEO ( بهینه سازی موتور های جستجو ) و PSA ( تبلیغاتی که بابت اون هزینه ای پرداخت شده‌است ).

تبلیغات گوگل و بهینه سازی سایت ( بهینه سازی موتور های جستجو ) به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا با واژه های با اهمیت مد نظرتون , یوزرها را به وب سایت خود جذب نمایید.

ابزار کلمه کلیدی ( keyword planner ) در سئوی سایت و تبلیغات در گوگل , یک برنامه تبلیغاتی آنلاین است که به وسیله گوگل فعال سازی شده تا بازاریابان اینترنت را در رسیدن به مشتریان احتمالی و بهبود ترافیک , درجه بندی , فروش و به دست آوردن نتیجه یاری دهد. به وسیلۀ این ابزار بسیار مجهز می‌توان :

  1. تصمیم گرفت که تبلیغات را در کجا قرار داد
  2. میزان دارایی مناسب را گزینش کرد
  3. تأثیر اطلاع رسانی و مقدار کارایی آن را اندازه گیری کرد

واقعیت این است که با تبلیغات در گوگل مشاهده وبسایت شما برای مدتی چندین برابر می شود و این یعنی مقدار اشتراک گذاری لینک و پیوند های شما در شبکه‌های‌اجتماعی هم بیشتر خواهد شد . در نتیجه لینک و پیوند وبسایت شما در دیدرس اشخاص متعددی قرار میگیرد و این به مشهور شدن سایتتان کمک خواهد کرد . با اطمینان می توان خاطرنشان کرد تبلیغات در گوگل یک ابزار حقیقتا خوب برای تبلیغ کنندگان و همینطور سئوکاران حرفه‌ای است . شمار متعددی از ناشران , نویسندگان محتوا , کارشناسان سئو سایت و متخصصین بازاریابی از این ابزار گران بها منفعت میبرند و خواهند برد.

نظر شما درباره سئو و تبلیغات سایت در گوگل و راهکار بودن آن برای رسیدن به مشتریان هدف چیست؟؟

شرکت سئو مهام ارائه دهنده خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ در شهر تهران و تمامی نقاط ایران عزیز می باشد. جهت مشاوره رایگان برای سئو تهران تماس بگیرید.

منبع: شرکت سئو مهام