بازی های رایانه ای

خدمات پشتیبانی وب سایت

هر یک از سیستم های نرم افزاری وب، موبایل یا دسکتاپ برای صحت اجرا و ارائه خدمت به شیوه مطلوب نیازمند سرویس خدمات پشتیبانی و نگهداری می باشد.

نگهداری و پشتیبانی فنی

پس از اینکه سایت راه اندازی شد، ممکن است برخی از قسمت های آن دچار مشکل شوند. برای مثال در قسمت قالب های جوملا که به صورت OPEN هستند، ممکن است لینک سایر وب سایت ها قرار بگیرد. در این صورت کاربران پس از ورود به سایت، به سایت آنها هدایت شده و این امر به مرور زمانش از رتبه سایت بکاهد. برای جلوگیری از این دست اتفاقات، پشتیبانی فنی در اولویت قرار می گیرد. ضمن اینکه ورود افزونه های جدید، به معنای قدیمی شدن برخی دیگر از افزونه ها برای موتورهای جستجو است. پشتیبان باید از ورود افزونه ها و ابزارهای جدید اطلاع داشته باشد و آنها را در سایت نصب کند.

طراحی سایت شرکتی
blog-6

نگهداری و پشتیبانی امنیتی

بعد از راه اندازی سایت، حفظ حریم شخصی بازدیدکننده ها و خارج کردن اطلاعات از دسترس افراد سود، ضرورت پیدا می کند. در صورتی که سایت در مورد خرید و فروش محصولات و خدمات فعالیت دارد و بازدیدکنندگان اطلاعات بانکی خود را در سایت وارد می کنند، حفظ امنیت آنها ضرورت بیشتری دارد. حضور هکرها به معنای دسترسی به اطلاعات بانکی کاربران و در نتیجه می تواند عواقب وخیمی را به دنبال داشته باشد. بنابراین بررسی مدام سایت و تغییر کدهای موجود می تواند از ورود هکرها به داخل سایت جلوگیری کند که این کار توسط پشتیبان امنیتی انجام می شود.

نگهداری و پشتیبانی محتوایی

پس از حفظ حریم شخصی کاربران، نوبت به بارگذاری محتواها در سایت می رسد. محتواها عامل سئو  وبسایت هستند. بنابراین پشتیبانی از محتواها تاثیر زیادی در حفظ رتبه سایت دارد. پشتیبانی محتواها با بررسی و تغییر لینک های شکسته، بازنویسی محتواهای کپی شده و … انجام می شود.

طراحی وب و تولید محتوا سایت

ضرورت پشتیبانی از سایت

زمانی که یک وب سایت راه اندازی طراحی وب سایت می شود، به این معنا نیست که همه چیز تمام شده و می توان با بارگذاری محتواها در آن، برای بهره وری و بازدهی منتظر ماند. بلکه سایت ها به پشتیبانی نیاز دارند. ممکن است در طی دوره های زمانی، سایت با مشکلات متعددی مواجه شود و یا با ورود افزونه های جدید، به تنظیم مجدد نیاز پیدا کند. بنابراین باید بتوان سایت را مطابق با فاکتورهای جدیدی که وارد بازار می شود، مدیریت و اداره کرد. در صورتی که از سایت پشتیبانی نشود، پس از مدتی به لینک های شکسته، افزونه های قدیمی و از رده خارج، سیستم مدیریت محتوای غیراستاندارد و … دچار می شود. بنابراین باید به طور مدام سایت بررسی و مطابق با استانداردهای روز دنیا بهینه سازی شود.

لیست فعالیت ها در دوره پشتیبانی

  1. ارائه نسخه های تکمیلی و به روز نرم افزار مدیریتی
  2. بروزرسانی کلیه ی ماژول ها و کامپوننتهای استفاده شده
  3. تهیه فایل پشتیبان از کلیه ی اطلاعات (فایلها، اطلاعات دیتا بیس و ایمیلها) بصورت هفتگی
  4. رفع مشکلات پیش آمده در لایه ی مدیریتی و کاربری
  5. ارائه راهنمایی بصورت آنلاین، تیکت بصورت 24ساعته
  6. بررسی و اسکن وبسایت جهت جلوگیری از آلوده شدن هاست بصورت هفتگی
  7. عضویت راهبر وبسایت در سیستم پیامکی “راهبردانا”
  8. تهیه فایل پشتیبان از کلیه ی اطلاعات (فایلها، اطلاعات دیتا بیس و ایمیلها) بصورت هفتگی
  9. طراحی و پیاده سازی رایگان یک ماژولها درخواستی (تا سقف 30% هزینه قرارداد پشتیبانی) در طول مدت قرارداد
  10. بهینه سازی قالب وبسایت از نظر سئو (خدمات عمومی نظیر باز تعریف کلید واژه ها و…)
  11. اعمال تغییرات در سایت نظیر جابجایی منوها
  12. ثبت کلیه ی بازدیدها و ارائه ی گزارش جامع آماری بصورت ماهانه
  13. ارائه وصله های امنیتی جهت ارتقا سطح امنیت وبسایت
  14. طراحی المانهای گرافیکی ملی مذهبی جهت قرارگیری در وبسایت
  15. طراحی قالب اختصاصی ایمیل (فارسی و انگلیسی بسته به وبسایت)
  16. برگزاری دوره آموزشی ارسال ایمیل حرفه ای (استفاده از وب میل شرکتی، ارسال فایل با ایمیلهای شرکتی و …)
  17. تخصیص کارشناس مستقیم بعنوان مسئول پشتیبانی
  18. بهینه سازی قالب وبسایت از نظر پلتفرمهای متفاوت (موبایل، تبلت و …)
  19. بهینه سازی مطالب وبسایت از نظر استاندارد ورود مطالب و سئو
  20. طراحی قالب جدید یکبار بصورت رایگان (در صورت عقد قرارداد سالانه)
  21. طراحی قالب اختصاصی برای صفحات خطای وبسایت (404و 505 و…)
  22. برگزاری دوره های آموزشی (سرفصلها مدیریت حرفه ای وبسایت و …)
تماس: 09378376373