شرکت مهام جهت ارائه خدمات با قیمت مناسب، پکیج طراحی سایت با 200 هزار تومان را ارائه می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در تماس باشید.

آیا طراحی سایت با 200 هزار تومان امکان پذیر است؟

پاسخ: بله، ما در شرکت طراحی و توسعه مهام بستر را برای تمامی کسب و کار ها و اشخاص فرآهم آوردیم تا با کمترین هزینه بتوانند یک وب سایت مناسب و قابل توسعه در آینده داشته باشند. تمامی وب سایت های ارائه شده توسط شرکت مهام شامل پشتیبانی نیز بوده و ما همراه شما خواهیم بود.

همچنین شرکت مهام ارائه دهنده خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت نیز می باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با متخصصان سئو شرکت در تماس باشید. با استفاده از پکیج های سئو شرکت مهام رقبای خود را آنالیز کنید و در کمترین زمان رتبه بهتری از آن ها در گوگل کسب نمایید.

انواع وب سایت هایی که با استفاده از این پکیج می توان طراحی نمود عبارتند از:

  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت نمایشگاهی
  • طراحی سایت هنری
  • طراحی سایت اطلاع رسانی

پشتیبانی ماهانه سئو

چرا همه کسب و کارها نیاز به وب سایت دارند؟

امروزه با توسعه تکنولوژی می بینیم که اغلب مردم یک تلفن همراه به دست دارند و یا پشت سیستم نشسته اند و کارهای روزانه خود را انجام می دهند. از این رو با بیشتر شدن روز به روز توجه و تمایل مردم به دنیای اینترنت و وب لازم است اغلب کسب و کار ها خود را با استفاده از یک وب سایت مناسب در معرض دید مردم قرار دهند.

از این رو با استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی می توان در این راستا بیشتر قدم برداشته و کاربران بیشتری را به سوی وب سایت خود کشاند.

شما مشتریان گرامی می توانید همچنین برای دریافت مشاوره رایگان درباره طراحی وب سایت با 200 هزار تومان از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.