سئو سایت همراه پشتیبانی توسط شرکت مهام

پشتیبانی سئو سایت ها از جمله خدماتی است که شرکت مهام به شما مشتریان عزیز ارائه می کند. برای گرفتن مشاوره در خصوص پشتیبانی سئو سایت ها با کارشناسان شرکت مهام در تماس باشید.

منظور از پشتیبانی سئو چیست؟

پشتیبانی سئو به معنی اجرای تکنیک ها می باشد که با هدف افزایش هر چه دیده شدن سایت شما در نتایج جستجو صورت می گیرد.

یک پشتیبان سئو از روش های گوناگونی برای افزایش ترافیک سایت شما از موتورهای جستجو بکار می گیرد و وب سایت شما را برای آنها در وضعیت بهتری قرار می دهد. عمده فعالیت این اشخاص شامل سئو و بهینه سازی داخلی و خارجی سایت می باشد.

منظور از سئو چیست؟

سئو ترجمه عبارت SEO می باشد که مخفف عبارت Search Engine Optimization است. سئو فرایندی می باشد که به وب سایت شما کمک می کند تا در فضای وب بیشتر دیده شود. سئو به روش خاص تر بر روی افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجوی گوگل، بینگ و دیگر آنها متمرکز می باشد.

هر چه رتبه یک سایت در نتایج جستجو بالاتر باشد، به احتمال بیشتری توسط کاربران دیده می شود. پس در نتیجه افزایش هر چه دیده شدن وب سایت، درامد وب حاصل از آن نیز افزایش پیدا می کند.

بهترین خدمات سئو سایت همراه پشتیبانی توسط شرکت مهام

آشنایی با انواع خدمات پشتیبان سئو وب سایت

پشتیبان سئو در راستای کار خود اقداماتی را انجام می دهد. در ادامه به صورت خلاصه آنها را بیان می کنیم.

1. معرفی سئو فنی

بهینه سازی کدها

یکی از فاکتورهای مهم در سئو سایت، بهینه سازی کدهای آن است. یک کد بهینه نشده می تواند باعث کاهش سرعت سایت و افزایش نسبت کد به متن یک صفحه شود. یک پشتیبان سئو همواره در راستای بهینه کردن کدها قدم بر می دارد تا حجم وب سایت نیز کمتر شود. گوگل از لحاظ مفهومی وب سایت هایی که حجم کدهای آن کمتر است را بهتر درک می کنند.

افزایش سرعت سایت

الگوریتم رتبه بندی گوگل همواره در جهت بهبود تجربه کاربری در حال حرکت می باشد. گوگل در کنار اهمیت عرضه بهترین محتوا به کاربران، سرعت بارگذاری وب سایت ها را نیز در نظر می گیرد. یک وب سایت سریعتر، تجربه کاربری بهتری را برای بازدید کنندگان خود به وجود می آورد.

اگرهمه شرایط از لحاظ تئوری بین دو وب سایت یکسان باشد، گوگل وب سایت سریعتر را در رتبه بالاتری نسبت به وب سایت کندتر قرار می دهد، چرا که کاربران وب سایت های سریع را دوست دارند. زمان بارگذاری یک صفحه باید زیر چهار ثانیه باشد.

بهبود نمایش وب سایت در موبایل

یکی از فاکتورهای رتبه بندی سایت ها، واکنشگرایی آن و نمایش صحیح وب سایت در انواع دستگاه های موبایل است. یک وب سایت واکنشگرا، تجربه کاربری بهتری را در دستگاه های موبایل ایجاد می کند.

وب سایت هایی که برای دستگاه های موبایل بهینه نشده باشند، به صورت تمام عرض نمایش داده شده و کاربر برای مشاهده آن احتیاج به اسکرول افقی نیز دارد.

پیاده سازی گواهینامه امنیتی

گوگل مثل کاربران، وب سایت های امن را ترجیح می دهد. وب سایتی که شامل بد افزارهای متفاوت می باشد، نمونه ای از وب سایت های نا امن می باشد. البته که هیچ کاربری دوست ندارد کامپیوتر خود را به واسطه مشاهده یک وب سایت، آلوده به انواع بدافزارها کند.

گوگل اخیرا به وجود گواهینامه امنیتی در سایت ها اهمیت بیشتری می دهد. تا آنجا که هم اکنون مرورگر گوگل کروم به کاربران در وب سایت های بدون گواهینامه امنیتی هشدار امنیتی می دهد.

بارگذاری وب سایت در پروتکل HTTPS به این معنا می باشد که آن وب سایت مجهز به گواهینامه امنیتی SSL است. پروتکل SSL باعث ایجاد یک لایه امنیتی بین ارتباط کاربر و سرور سایت می شود. محافظت از اطلاعات عبور داده شده بین کاربر و سرور از لحاظ گوگل دارای اهمیت بسیاری می باشد و به همین دلیل گوگل امتیازی را در رتبه بندی، برای این گونه سایت ها در نظر گرفته است.

2. معرفی سئو داخلی

بهینه سازی عنوان صفحه و متا دیسکریپشن

عنوان و متا دیسکریپشن یک صفحه به دو علت در سئو حائز اهمیت می باشد. هر دو داده به گوگل کمک می کنند تا این موتور جستجو بهتر به درک محتوای صفحه بپردازد. پشتیبان سئو برای بهینه سازی این دو قسمت از کلمات کلیدی در آنها بکار می گیرد. او علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی اصلی، کلمات کلیدی مشابهی را نیز در آنها به صورت طبیعی به کار می برد.

دومین علت اهمیت عنوان صفحه و متا دیسکریپشن این است که این دو داده در صفحه نتایج جستجو به نمایش در می آیند و باعث ایجاد تفاوت در بین نوع نمایش سایت شما با سایر رقبایتان می شود. یکی از عوامل موثر در سئو مدرن، نرخ کلیک سایت می باشد و این دو داده می توانند باعث افزایش آن شود.

گوگل با مشاهده صفحه ای که نرخ کلیکی بالاتری داشته و کاربران بعد از ورود به آن زمان بسیاری را در آن به سر می برند، امتیاز بالاتری به آن صفحه داده و احتمالا رتبه آن را در نتایج جستجو افزایش می دهد.

بهینه سازی تیترها

گوگل به وب سایت هایی که شامل تیترهای بهتری می باشند، امتیاز بالاتری می دهد. استفاده از تگ های هدر در محتوای یک صفحه باعث ایجاد ساختار در آن می شود. بخش های مهمتر شامل تیترهای درشت تری بوده و هر چه از اهمیت آن کاسته شود، تیترها نیز کوچکتر می شوند. این کار در صفحات وب با تگ های هدر H1 تا H6 پیاده سازی می شود.

استفاده صحیح و بهینه از تگ های هدر در رتبه بندی صفحات اهمیت بسیاری دارد. ما به شخصه تجربیات زیادی داشته ایم که تنها با تصحیح تیترها، رتبه وب سایت تا حد زیادی افزایش یافته است. پشتیبانان سئو می دانند که چگونه باید به بهینه سازی تگ های هدر یک صفحه بپردازند.

بهینه سازی محتوا

محتوای متنی یک صفحه اهمیت بسیار بالایی در رتبه آن دارد. گوگل توسط ابزارهای خود به بررسی معیارهایی مثل بانس ریت و هنگام حضور کاربران در سایت ها می پردازد. اگر یک پشتیبان سئو تنها به بهینه سازی آیتم های قبلی در بخش سئو داخلی بسنده کند، نتیجه به دست آمده عمر بسیاری نخواهد داشت.

محتوای یک صفحه باید از دید کاربران نیز ارزشمند تلقی شود. تنها لیست کردن خدمات سایت شما بدون هیچ توضیح اضافه ای از دید کاربر و موتورهای جستجو ارزش بسیاری ندارد. درج توضیحات بیشتر از خدمات و محصولاتتان می تواند باعث افزایش رغبت کاربران برای استفاده از خدمات و محصولاتتان شود.

یک پشتیبان سئو حرفه ای می داند علاوه بر محتوای متنی باید از دیگر محتوا ها مثل عکس و فیلم نیز به شکل بهینه در صفحه استفاده کند. این نوع محتوای تصویری باعث افزایش مشارکت کاربران در وب سایت می شود.

3. سئو خارجی

تکنیک های سئو خارجی باعث افزایش آتوریتی دامنه وب سایت شده و این مسئله یکی از فاکتورهای مهم در رتبه بندی سایت ها می باشد. سئو داخلی باعث رتبه بهتر سایت به واسطه درک بهتر آن توسط گوگل می شود. در حالی که سئو خارجی به واسطه افزایش آتوریتی سایت، گوگل را وادار می کند تا یک سایت را بالاتر از دیگران قرار دهد.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی و فعالیت در آنها باعث مطلع شدن کاربران از وجود شما می شود. فعالیت هر چه بیشتر یک وب سایت در شبکه های اجتماعی، باعث انتقال ترافیک بیشتر به وب سایت می شود. این فعالیت بیشتر، در برندسازی نقش مهمی داشته و از این رو می تواند به صورت غیر مستقیم بر روی سئو تاثیر بگذارد.

بهترین خدمات سئو سایت همراه پشتیبانی توسط شرکت مهام

بک لینک ها

بک لینک ها در قلب الگوریتم گوگل جای دارند. از دید گوگل هر چه یک وب سایت شامل بک لینک بهتر و بیشتری باشد، مانند این است که اشخاص بیشتری آن را تایید می کنند. تعداد بیشتر و کیفیت بالاتر بک لینک ها باعث کسب رتبه بهتر سایت در نتایج جستجو می شود. البته بک لینک سازی پتانسیل بسیاری برای اسپم شدن داشته و از این رو پشتیبان سئو می تواند کمک بسیار زیادی در این کار به وب سایت ها کند.

اگر پشتیبان سئو سایت شامل اعتبار زیادی نباشد، احتمالا قصد تمرکز بر روی تعداد بک لینک ها را خواهد داشت. در صورتی که در یک استراتژی خوب سئو، این کیفیت بک لینک هاست که مهم است.

4. معرفی سئو طبیعی

سئو طبیعی سایت در کسب و کارهای محلی و بین المللی دارای اهمیت بسیار بالایی است. این نوع سئو بر روی افزایش رتبه سایت در نتایج گوگل و دیگر موتورهای جستجو متمرکز می باشد. اینترنت پر از مقالات آموزشی در خصوص پیاده سازی سئو طبیعی و بهبود رتبه گوگل می باشد.

تکنیک های این نوع سئو که توسط پشتیبان سئو سایت پیاده سازی می شود، شامل بهینه سازی داخلی و خارجی سایت می باشد. از جمله این تکنیک ها می توان به بهنیه سازی عنوان صفحه و متا تگ ها، بهینه سازی محتوای صفحه و بک لینک سازی اشاره نمود.

5. معرفی سئو محلی

سئو محلی در کسب و کارهایی که به مکان های خاصی وابسته می باشند، بسیار مهم است. سئویی که متناسب با مکان صورت می گیرد، نسبت به بهینه سازی کلی سایت، موضوع جدیدتری به حساب می آید. یکی از اهداف سئو محلی، قرار گرفتن سایت در نتایج محلی گوگل (بخشی که به معرفی سه کسب و کار محلی به همراه وبسایتشان می پردازد) می باشد.

قرار گرفتن در این بخش می تواند فرصت برگی برای کسب و کارهای کوچک باشد که در مناطق خاصی فعالیت کرده و وابسته به مشتری های محلی می باشند. تکنیک های مورد استفاده در سئو محلی با آنچه که در سئو طبیعی صورت می گیرد، کمی متفاوت می باشد. رستوران ها، تعمیرگاه های اتومبیل و خدمات منازل از جمله کسب و کارهایی می باشند که می توانند از سئو محلی منفعت بسیاری داشته باشند.

بهترین خدمات سئو سایت همراه پشتیبانی توسط شرکت مهام

6. معرفی مدیریت شهرت

از دیگر خدماتی که پشتیبان سئو سایت عرضه می کند، مدیریت شهرت (Reputation Management) یک کسب و کار است. بیشتر کاربران اینترنتی، از نقد و بررسی ها در انتخاب نهایی خود استفاده می کنند. این نقد و بررسی ها در فروشگاه های اینترنتی بزرگ دیده می شود. نظر کاربرانی که محصولی را خریداری کرده اند، برای سایر مشتریان بالقوه بسیار مفید خواهید بود.

همانند نقد و بررسی محصولات، نقد خدمات کسب و کارها نیز برای اشخاصی که به دنبال خدمت خاصی هستند، مفید می باشد. این نوع نقدها می تواند باعث پیشرفت یا پسرفت یک کسب و کار شود. شرکت هایی که نقد های مثبتی دریافت می کنند نسبت به سایرین، به احتمال بیشتری توسط مشتریان استخدام می شوند.

خدمات مدیریت شهرتی که یک پشتیبان سئو ارائه می دهد، منجر به افزایش نقدهای مثبت و کاهش نقدهای منفی از یک کسب و کار یا محصولات آن می شود. یکی از نقش های بسیار مهم پشتیبان خدمات سئو این است که به مشتریان کمک کند تا نقد های مثبتی از خود بر جای گذارند.

7. معرفی بازاریابی در موتورهای جستجو

خدمات بازاریابی در موتورهای جستجو به هر چه بیشتر دیده شدن وب سایت یک کسب و کار کمک می کند. بین افزایش دیده شدن سایت و افزایش درامد حاصل از آن رابطه مستقیمی وجود دارد.

هرچه یک وب سایت بیشتر توسط کاربران اینترنتی دیده شده و مورد استفاده قرار گیرد، احتمال تبدیل آنها به مشتریان سایت بالاتر خواهد رفت. در حالت کلی پشتیبان سئو سایت در این راستا می تواند به شما کمک کرده تا برند شما شهرت بیشتری پیدا کرده، ترافیک وب سایت افزایش یافته و نرخ تبدی آن نیز بیشتر شود.

برای پشتیبانی سئو سایت ها با مشاوران شرکت مهام در تماس باشید.

بهترین خدمات سئو سایت همراه پشتیبانی توسط شرکت مهام