شرکت مهام اماده ارائه خدمات سئو با کارشناسان حرفه ای می باشد.برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سئو با مشاوران شرکت مهام در تماس باشید.

شرکت مهام در زمینه سئو سایت عطاری آماده ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

منظور از عطاری چیست؟

از دیرباز تاکنون علم استفاده از گیاهان به عنوان درمانگرهای طبیعی رواج گسترده ای در بین مردم ملل مختلف داشته است.استفاده از خواص دارویی گیاهان محدود به منطقه خاصی نیست و کلیه جوامع و فرهنگ ها از انواع بسیاری از گیاهان استفاده می کنند.طبق فرهنگ فارسی معین، واژه عطار به معنی عطر فروش و داروفروش می باشد.نام عطاری مشتق شده از اسم عطار، به معنی شغل و عمل عطار است.ولی  واژه عطار یک واژه سنتی و در نگاه عام تر معادل واژه Herbalist به معنی گیاه شناس گیاهان دارویی و آشنا به شیوه های استفاده از این گیاهان می باشد. بعد از ظهور طب مدرن و پزشکی نوین که با ساخت و تولید داروهای شیمیایی همراه بود اکنون این علم به عنوان طب مکمل به کار گرفته می شود.همچنین بسیاری از داروها و مواد شیمیایی مورد استفاده در درمان پزشکی مدرن نیز با استخراج و استفاده از عصاره گیاهان ساخته می شوند.

آشنایی با تاریخچه عطاری در جهان

تاریخچه عطاری و استفاده از خواص گیاهان به سالهای قبل از میلاد و عصر بابلیان باستان بر می گردد.پزشکانی که به همراه ارتش این سرزمین ها به مناطق گوناگون سفر می کردند، به جمع آوری و طبقه بندی گیاهان دارویی اقدام کردند.Pandonios Dioscorides یکی از این اشخاص بود که از کارهای معتبر او در ارتباط با علم گیاه درمانی است.او در مورد اهمیت ریشه ها، دانه ها و عصاره استخراج شده از گیاهان در کتاب خود نوشت و تلاش داشت راهنمای درست و مناسب در زمینه گیاهان مفید در پزشکی فراهم آورد تا امکان بازیابی اطلاعات از آن برای عموم ساده تر شود.Parcelsus شخص دیگری بود که تئوری نشانه ها را مطرح کرد.وی معتقد بود هرگیاه شامل نشانه های منحصر به فرد نظیر شکل، رنگ و بو است که نشانگر استفاده داروئی آن گیاه می باشد.برای مثال گیاهان مفید برای درمان زردی، قاصدک و گیاهانی با گلهای زرد بودند؛ در حالیکه بنفشه با ظاهر گلبرگ های قلبی، برای موارد قلبی کارایی داشت.طی قرون وسطی خرافات و نیروهای ماورائی در میان اروپاییان اهمیت بالایی یافت.  در این دوران پزشکی و درمان با گیاهان دارویی به نوعی نادیده گرفته می شد.در قرن های هفت و هشت میلادی به دنبال فتح اسلامی آفریقای شمالی، پژوهشگران مسلمان بسیاری از متون پزشکی یونانی و رومی را بدست آوردند.علومی همانند پزشکی و استفاده گسترده از گیاهان با خواص درمانی به کشورهای شرقی و خاورمیانه رسید و توسط دانشمندان این مناطق جمع آوری، حفظ و توسعه پیدا کرد.در جندی شاپور بسیاری از آثار پزشکان اروپایی همچون بقراط و گالن توسط دانشمندان ایرانی و عرب بازگردانی شدند.

آشنایی با نحوه سئو سایت عطاری|فروش آنلاین عطاری

با سئو سایت عطاری و داروهای گیاهی در یک بازه 6 ماهه فروش خود را از رقبا متمایز نمایید. سئو سایت یکی از تکنیک های جدید در علم بازاریابی می باشد که میتواند فروش فوق العاده ای رو برای شما رقم بزند . برای انجام یک سئو موفق شما به یک سایت حرفه ای احتیاج دارید منظور از حرفه ای این است که چه وردپرس باشه و چه سایت به زبان ASP.NET و Node.Js و JAVA باید قواعد اصلی سئو در آنها رعایت شده باشد تا از لحاظ موتورهای جستجو همانند گوگل به اصطلاح سئو حرفه ای قلمداد شود البته این نکته رو توجه کنید که سایت هایی که به غیر از وردپرس می باشد بسیار از لحاظ  گوگل اولیت سرعت و تمیز بودن کد را دارا هستند و یک سرو گردن بالاتر از سایت های وردپرسی قرار میگیرند.

شرکت مهام باتوجه به کارشناسان تخصصی که در بخش های گوناگون دارد این توان را دارد تا به هر زبانی که مدنظر شما است سایت را برای شما از نظر سئو یی برای گوگل آماده و مدت 6 ماه بهینه سازی نماید.

نحوه تولید محتوا برای سایت عطاری|سئو سایت عطاری

خدمات تولید محتوا به این مجموعه در دو بخش تولید محتوای محصول و محتوای وبلاگ ارائه شده است. هنگامی که مشتری می خواهد یک محصولی را خریداری نماید، توضیحات محصول را به دقت مطالعه می کند.در مهام  سعی داریم تا اطلاعات کاملی را در خصوص محصولات ارائه شده گردآوری کرده و با مخاطبان به اشتراک بگذاریم. جدیدترین منابع در خصوص موضوعات مرتبط با این کسب و کار به شرح زیر می باشد:

معرفی دمنوش ها

  1. دمنوش برای استرس
  2. دمنوش برای سرماخوردگی
  3. غذا برای بارداری
  4. غذا برای کم خونی
  5. و …

محتوایی که در یک فروشگاه اینترنتی منتشر می شود علاوه بر کاربردی بودن، باید مطابق با اصول سئو باشد تا در موتورهای جستجو رتبه بگیرد.

شرکت مهام این مورد مهم را نیز مد نظر دارد. همه محتواهای منتشر شده در سایت های عطاری دارای استاندارهای سئو می باشند.

شامل موارد زیر است:

1- انتخاب درست کلید واژه کانونی

2-  توضیحات متا هر صفحه از مقالات یا محصولات به دقت تهیه شده است.

3- هدینگ ها و زیرعناوین مقاله ها به خوبی بهینه شده است. (به خصوص  توجه در تیترهای H2 و H3 به تعداد کافی در یک متن  )

4- لینک سازی داخلی به درستی انجام شده است.

کارشناسان محتوا شرکت مهام از جدیدترین اصول سئو در تولید محتوا استفاده کرده و در این زمینه به روز هستند.