طراحی و توسعه فروشگاه ماشین شارژی و موتور شارژی توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ مهام

ماشین شارژی چیست؟

ماشین‌های شارژی نسل جدیدی که برقی می باشند و با باتری های شارژ شوند تغذیه می شوند، به خوبی فضای رانندگی با ماشین‌های واقعی‌ حقیقی برای کودک شبیه سازی می کنند و حدودا همه آپشن‌های یک ماشین واقعی را دارند. این محصولات دارای تنوع بالا و با طراحی برندهای معروف و مدل‌های روز آنها عرضه می‌شوند. تنوع این اسباب‌بازی کودک بسیار بالاست به گونه‌ای که تمام مدل‌های موجود برندهای معروف خودروهای واقعی که در خیابان‌ها تردد می‌کنند در شکل کوچک شده آن به صورت ماشین شارژی یافت میشوند. مدل‌های سواری، شاسی بلند، جیپ و آفرود از برندهای معروفی نظیر پورشه، مازراتی، بنز، بی ام دابلیو وغیره در قالب ماشین برقی کودک هستند.

موتور شارژی چیست؟

نوعی موتور اسباب بازی می باشد، که حدودا شبیه به موتور های حقیقی ساخته میشود، با این تفاوت که به جای ایجاد کردن نیروی محرکه به وسیله بنزین جهت حرکت از یک موتور الکتریکی و باتری بهره میبرند. این موتور ها موزیکال هم می باشندو کودک می تواند موقع حرکت یا در حالت ایستاده با آن ها موسیقی گوش کند. باتری به کار رفته در این موتورها قابل شارژ هستند و شما می توانید چندین بار آن ها را شارژ کنید.

قیمت طراحی وب سایت فروشگاه ماشین شارژی و موتور شارژی

استارت آغاز هر کاری به‌شکل درست و اصولی نیازمند صرف هزینه میباشد. نکاتی که برای داشتن یک وب سایت فروشگاه ماشین شارژی و موتور شارژی حرفه‌ای می‌تواند هزینه در بر داشته باشد، در ادامه بررسی خواهد شد. با توجه به مطالبی که در ادامه خواهد آمد، می‌توانید هزینه‌های تقریبی وب دیزاین را تخمین بزنید.

جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید…