طراحی سایت شخصی به صورت کاملا حرفه ای و سئو شده توسط شرکت مهام انجام می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

طراحی وب سایت شخصی برای معرفی شخص، بیان دیدگاه ، ارائه‌ی سوابق، نمایش آثار، علاقه مندی ها و فعالیت‌ها صورت می‌گیرد. معمولاً هدف از طراحی سایت شخصی متفاوت است. عده‌ای برای معرفی خود و درج رزومه از آن استفاده می‌کنند. گاهی برای نمایش نمونه کارها و خلاقیت‌های فرد، گاهی برای بیان دیدگاه‌ها و عقاید شخصی و در برخی مواقع برای ارائه اخبار و اطلاعات فردی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

طراحی سایت شخصی چیست؟

  1. داشتن رزومه شخصی : در وب‌سایت شخصی شما رزومه‌ی جذابی از شما قرار دارد که در اختیار عموم قرار می‌گیرد. درواقع وب‌سایت شخصی شما می‌تواند به‌طور کامل معرف شخصیت و توانایی‌های شما باشد.
  2. فراگیری اینترنت : امروزه اغلب افراد قبل از مراجعه به یک پزشک، وکیل و.. ابتدا نام او را در اینترنت جستجو می‌کنند تا سوابق کاری او را مطالعه کنند. روزانه هزاران جستجو برای شناخت و یافتن شخصیت‌ها انجام می‌شود. اگر می‌خواهید کاربران با جستجو در اینترنت شما را بیابند، پس لازم است یک وب‌سایت متناسب با شخصیت و فعالیت خود داشته باشید و در آن اطلاعات صحیحی از خود درج نمایید. با این عمل تا حدودی از نشر اطلاعات نادرست درباره‌ی خودتان هم، جلوگیری می‌کنید.
  3. لیست فعالیت ها : اگر یک نقاش هستید وب‌سایتتان می‌تواند نقش یک گالری هنری را داشته باشد. اگر یک نویسنده، خبرنگار و یا شاعر هستید و دوست دارید مطالبتان را نشر دهید، وب‌سایتتان جای مناسبی برای این‌ کار است.
  4. ایجاد اطمینان : زمانی که کاربر نام شما را در اینترنت جستجو می‌کند، با یافتن نام و مشخصات شما احساس اطمینان بیشتری پیدا می‌کند. کاربران با مطالعه رزومه و اطلاعاتی از شما شناخت بیشتری از شما پیدا خواهند کرد. با مطالعه‌ی نظرات دیگران این شناخت کامل‌تر هم خواهد شد. هرچه در این زمینه بیشتر قابل شناسایی باشید، بیشتر به سمت شما جذب می‌شوند.

امکانات سایت شخصی چیست ؟

  • امکان درج کامنت برای بازدیدکنندگان
  • گالری تصاویر
  • ارائه کنترل پنل پیشرفته با طرز کار ساده
  • صفحه رزومه
  • فرم تماس با ما
  • مدیریت کاربران
  • خبرنامه ایمیلی و پیامکی
  • نظرسنجی 
  •  معرفی آدرس شبکه‌های اجتماعی خود مانند فیسبوک و … به کاربرانتان

هزینه یک وب سایت شخصی چگونه می باشد؟

معمولاً این نوع وب‌سایت‌ها با هزینه‌های پایین‌تر، امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند. ادمین سایت با حفظ سیاست مشتری مداری، انجام طراحی وب‌سایت شخصی شما را با هزینه‌ی مناسب بر عهده خواهد گرفت.

منبع: آژانس دیجیتال مارکتینگ مهام