خدمات طراحی سایت و سئو توسط شرکت مهام. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

امروزه استفاده از روش های بهینه سازی سایت و سئو یک راه مناسب برای بازاریابی اینترنتی کسب و کار شما می باشد. خدمات سئو از همان زمان طراحی سایت و تعیین معیارهای استاندارد ساختار وب سایت آغاز می شوند.

ما در این مسیر همراه شما خواهیم بود تا خدمات طراحی سایت و سئو را به صورت کاملا حرفه ای به مشتریان گرامی ارائه دهیم.

انتخاب کلمات کلیدی برای سئو

برای سئو کردن و افزایش رنک روی کلمه کلیدی مناسب کار کنید. تنها به میزان سرچ یک کلمه کلیدی بسنده نکنید.
اگر انتخاب کلمه کلیدیتون مناسب نباشه زحماتتون به هدر می رود.

مثال: کلمه کلیدی “گوگل آنالیتیکس” از سرچ بسیار زیادی برخورداره ولی نمیتونه کلمه ی مناسبی برای رنک گرفتن باشه. شما حتی اگر با این کلمه به رنک دوم در صفحه اول هم برسید شاید فایده ای برای شما نداشته باشد و اما چرا؟

بسیاری از افرادی که این کلمه رو سرچ میکنن تنها به دنبال آدرس ورود به صفحه آنالیتیکس گوگل هستن و میخوان وارد بشن و اصلا به دنبال مقاله یا چیز دیگه ای نیستن پس همون اول لینک اول رو که متعلق به خود گوگل کلیک میکنن و تموم و هیچ چیزی نصیب بقیه نمیشه.

اما اگر کلمه کلیدی مورد نظر ما “آموزش استفاده از گوگل‌آنالیتیکس” باشد و بتونیم با این کلمه رتبه بگیریم مسلما هم از لحاظ ترافیکی و هم فروش دوره و … به نفع ما خواهد بود.

سئو

طراحی سایت برای نمایش در تمامی دستگاه ها و تلفن های همراه

طی آمارهای ارائه شده روز به روز تمایل مردم به استفاده از تلفن های همراه و انجام کار های روزمره با استفاده از آن از جمله مشهده وب سایت ها بیشتر می شود. به همین جهت امروزه یکی از مهم ترین نکاتی که باید در طراحی و پیاده سازی وب سایت در نظر داشت، نمایش درست سایت در تمامی دستگاه ها از جمله تلفن های همراه است.