آیا می دانید معیارهای طبیعی بودن ساخت بک لینک چیست؟

سعی کنید از ipهای مختلف و ایمیل ها و یوزرنیم های مختلف در هنگام ثبت نام در سایت ها و ایجاد لینک استفاده کنید. شاید گوگل بازم متوجه کار ما بشه ولی بازم ریسک کار رو کمتر میکنه حتما چندتا ایمیل مختلف داشته باشید و به صورت رندم لینک سازی کنید.

روی فالو یا نوفالو بودن لینک اصلا حساس نباشید(مگر در هنگام خرید رپورتاژ چون هزینه آن را می پردازید) برای لینک سازی طبیعی باید حتما حتما لینک های نوفالو هم داشته باشید وگرنه لینک سازی شما مشکل خواهد داشت.

اگر جایی که لینک میسازید امکان درج متن رو هم به شما میده حتما سعی کنید اطراف لینک خودتون رو با کلمات مشابه با کیورد اصلیتون محاصره کنید به عبارت دیگه از کلمات lsi در اطراف لینک خودتون استفاده کنید و فقط یه کلمه رو لینک نکنید و برید حتما واسش متن هم تا جای ممکن بنویسید.

یکی از بهترین حالت های لینک سازی اینه که برید توی فروم ها و اون تاپیک هایی که دارند در مورد موضوع مورد نظر شما صحبت می کنند رو پیدا کنید و اونجا یه نظر کاملا کارشناسانه بدید و یه لینک هم بزارید آخر حرفاتون اصلا هم نیاز نیست که لینکتون انکر تکست داشته باشه. همون لینک رو به صورت خام بزارید خیلی هم مفیده.

مقالات بیشتر: