طراحی وب سایت صنعتی بر پایه برنامه و اهداف مشخص شده واحد صنعتی و کارخانه شما انجام می شود. به طوری ای که به خوبی فعالیت شما، در عرصه پهناور اینترنت از طریق وب سایتتان در راستا ارائه خدمات مناسبتر به مشتریان و نیز معرفی همه جانبه محصولات تولیدی به کسانی که هنوز شما را نمیشناسند و در انتها فروش بیشتر منجر می شود.

وبسایت صنعتی با امکاناتی مانند معرفی کار،کارخانه و مرکز صنعتی و تولیدی باید رتبه و قدرت خوبی داشته باشد و طراحی وب سایت حرفه ای صنعتی باید به صورت  دقیق انجام شود تا افزایش بازدیدکنندگان و در نهایت افزایش فروش را برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد.
علاوه بر این یک وبسایت صنعتی باید توانایی چند زبانه بودن را داشته باشد چون ممکن است جهت معرفی کسب وکار در کشور های دیگر هم مورد استفاده واقع  شود ازاین رو نسبت به درخواست صاحبان صنعت و بازار هدف باید از چندین زبان پشتیبانی نمایند.
مدیریت وب سایت های صنعتی باید بسیار راحت و کاربردی و مورد پسند کاربران باشد. پنل های مدیریتی اختصاصی روش بسیار خوبی برای ساخت مدیریت کاربردی وب سایت میباشد.
وب سایت های صنعتی با استفاده از طرح ها و قالب های حرفه ای بایستی این امکانات را دارا باشد تا تجارت و کسب وکار را از حالت سنتی خارج کرده و در بازار های جهانی معرفی نماید.

شما می توانید برای فروش انواع محصولات صنعتی خود از قطعات مختلف گرفته مانند فنر، قطعات ماشین، دستگاه های تصفیه آب صنعتی (بعنوان نمونه به آدرس سایت تصفیه آب صنعتی آبین http://abin.ir/products/industrial-water-treatment/Industrial-water-Treatment-systems مراجعه فرمایید) و … از وب سایت استفاده نمایید.

مهمترین امکانات وب سایت صنعتی

از مهمترین امکانات مختلف که در وب سایت صنعتی در نظر گرفته می شود موارد زیر هستند:

۱ )  تاریخچه و معرفی کارخانه یا واحد صنعتی

۲ )  بررسی خدمات کارخانه

۳ ) استانداردها و گواهینانمه و سرتیفکت های کسب شده

۴ )  قسمت محصولات به همراه تصاویر و مشخصات  فنی و مشخصات آن ها

۵ ) طبقه بندی کالاها و زیرشاخه بندی آن ها

۶ ) نمایش محصولات مشابه و مقایسه آن ها

۷ ) اطلاعات تماس و آدرس شرکت

۸ ) وبلاگ و اخبار مرتبط با فعالیت شرکت

۹ )  لیست نمایندگی ها و خدمات پس از فروش محصولات

۱۰) گالری تصاویر و ویدئو برای نمایش بخش های مختلف کارخانه و خطوط تولید

۱۱) معرفی پروژه های در دست اجرا و معرفی پروژه ها و محصولات آینده

۱۲) سیستم باشگاه مشتریان و هواداران

۱۳) بخش ارتباط با مشتریان و نظر سنجی از مشتریان

۱۴) ارایه سرویس  پشتیبانی آنلاین به مشتریان