هزینه سئو به چه صورت مشخص می شود؟

برای مشخص کردن قیمت سئو فاکتور های متفاوتی را مد نظر باید بگیریم. مهم ترین آن میزان رقابتی که در کلمات کلیدی به کار می رود طبق آن تعیین می شود. هر چقدر که رقابت بیشتر و بالاتر برود به همان میزان نیز احتیاج به فعالیت دارد و هزینه نیز بالا می رود.

چگونه مطمئن شویم که به رتبه یک گوگل می رسیم؟

طبق گفته های خود شرکت گوگل ارائه کردن تضمین برای رسیدن به رتبه های اول گوگل یک نوع کلاه برداری به حساب می آید. در حقیقت هیچ گونه مدرک و تضمینی وجود ندارد که شما در یک تایم مشخص شده به یک رتبه مشخص در گوگل برسید. چون اطلاعات دقیقی در خصوص اینکه الگوریتم ها و نحوه کار شرکت های رقیب به چه صورت است وجود ندارد. تعدادی از شرکت ها که تضمین می دهند بیشتر برای جلب کردن و کشاندن مشتری به سمت خود است و این کار غیر قانونی می باشد.

پیشنهاد میشود بخوانید: نحوه سئو سایت فروشگاهی

بدون تضمین چگونه اعتماد کنیم؟

با بررسی کردن سوابق و رزومه کاری و نمونه کار های شرکت سئو خود یک راه کار به شمار می آید. اگر شرکتی توانست نمونه کار سئو معتبر ارائه کند و نشان بدهد که کلمات پر رقابتی در صفحه اول گوگل وجود دارد می شود تا حد امکان به حرفه ای بودن آن شرکت پی برد و اعتماد کرد.

چقدر زمان برای رسیدن به صفحه اول گوگل نیاز است؟

زمان دقیقی برای این کار وجود ندارد و نمی شود از پیش مشخص کرد چون رقابت در هر کاری مختلف می باشد. فاکتور هایی هم وجود دارد برای کسب رتبه اول سایت در گوگل ، همانند میزان قدمت دامنه، فعالیت های از قبل انجام شده، کلمه های هدف گذاری شده…  در بعضی مواقع بعد از گذر چند ماه به نتیجه مطلوبی می شود رسید و در بعضی مواقع با گذر یک سال و فعالیت های مداوم به آن نتیجه مطلوب نمی رسید.

سئو ماهیانه مناسب چه سایت هایی است؟

پرداخت در این روش برای افرادی مناسب می باشد که شرکتی که می خواهد سایت شمارا بهینه سازی کند شما آن را بشناسید و و در زمینه سئو دارای یک سابقه خوب باشد.

قیمت سئو ماهانه چقدر است؟

این روش برای پروژه های طولانی مدت کارایی دارد. هزینه ماهانه سئو اصولا مبلغی بالاتر از 1.000.000 میلیون تومان بستگی به پروژه ای که انجام می دهید دارد.

قیمت سئو به صورت ساعتی

یکی از روش های قیمت گذاری وب سایت سئو به صورت ساعتی است. شرکت ها اصولا از این روش کمتر استفاده می کنند. این روش برای افرادی که به صورت شخصی کار می کنند مناسب است. طبق مدت زمانی که فرد در محل کار شما حاضر می شود میتوانید قیمت نهایی سئو سایت خود را تخمین بزنید.