در ابتدا باید بدانیم که سئو سایت یک روش بازاریابی دیجیتال با هدف درآمد زایی بیشتر است.
برای اینکه بتوانید از وبسایت خود درآمد کسب کنید، سئو از بهترین روش ها است.
ما در خدمات سئو سایت تمرکز اصلی مان بالا بردن نرخ تبدیل به مشتری بیشتر و افزایش ورودی هدفمند است.

اما هزینه سئو سایت چقدر است؟!

فرمول محاسبه قیمت سئو سایت 

برای محاسبه قیمت سئو سایت فرمول دقیقی وجود ندارد. در اصل گوگل می خواهد مخاطب را به سمتی ببرد که محتواهایی که شما تولید میکنید کیفیت بالا داشته باشد چرا که روزانه موتور جستجوی گوگل به هوش انسان نزدیک ترمی شود و میتواند تشخیص دهد که شما محتوا را فقط برای رتبه بالا تولید کرده اید نه برای کاربر ( بروز رسانی الگوریتم های گوگل بسیار به این هدف نزدیک شده است).
قیمت سئو بر اساس میزان زمان پروژه سئو و میزان رقابت کلمات کلیدی در پروژه سئو هدف تعیین خواهد شد.
البته باید در نظر داشته باشید در هر پروژه ای حتی یک پروژه ی ساختمانی حتی اگر تورم هم نباشد قیمت حدود 25 درصد نوسان دارد.
قیمت پروژه سئو را هدف شما زمان رسیدن به هدف و بودجه تعیین می کند که گاها بودجه ممکن است با هدف یا زمان هماهنگی نداشته باشد چون زمان و هدف هزینه را هم مشخص می کنند.

آنالیز کلمات کلیدی و میزان فعالیت رقیبان شما نیز از جمله پارامترهای تأثیر گذار در قیمت سئو است. یکی دیگر از پارامترهای مهم در قیمت سئو سایت تجربه تیمی است که سئو سایت را برای شما انجام میدهد.

هرچه تجربه و نمونه کارهای این تیم بیشتر و با کیفیت تر باشد هزینه پروژه سئو شما در طولانی مدت کمتر خواهد بود.
هزینه انجام سئو به تعداد کلید واژه های منتخب، سختی کلمات کلیدی، وضعیت رقبا، جایگاه فعلی سایت و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد.

مشاوره سئو رایگان در تهران

هزینه انجام سئو در نهایت با توجه به تحلیل سایت توسط تیم متخصصین سئو تعیین می گردد.
لازم به ذکر است که از نظر منطقی و عرف اعلام هزینه سئو برای وب سایت بدون انجام بررسی های اولیه اشتباه بوده و در صورتی که شخص یا تیمی به این صورت عمل کرد قطعا باید به اعتبار و تخصص آنها شک کرد.

در کل قیمت پروژه سئو مثل همه پروژه های دیگر بستگی به خدمات سئو دارد که سئوکار انجام می دهد یا قولی است که نهایتا نتیجه پروژه است.

برای اطلاعات لازم جهت تعرفه سئو ماهانه با مشاوران ما تماس بگیرید.

سفارش سئو به شرکت های متخصص

سفارش سئو به شرکت های متخصص، در زمان و هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد.
سئو داخلی سایت به کلیه فعالیت های لازم جهت استاندارد سازی و آماده سازی سایت گفته می شود که لازم است قبل از شروع بهینه سازی سئو خارجی و یا تبلیغات گوگل (Ad Words) انجام شود. سئو داخلی و سئو فنی دو مورد داخل سایت است که می شود کارهای مربوط و مورد نیاز را طبق استراتژی سئو درنظر گرفته شده ریز کرد و هزینه های آن را مشخص کرد سئو خارجی سایت شامل لینک سازی سیگنال های شبکه های اجتماعی رپرتاژ آگهی و همه کارهایی است که خارج سایت انجام می شود می توان جزئیات را تحلیل و آنالیز کرد و طبق نیاز های پروژه هزینه های این بخش را برا آورد کرد مثلا رپرتاژ اگهی که برای سایت یک مدل لینک سازی است اینکه در چه وب سایتی انجام می شود و یا چگونه محتوایی رپرتاژ می شود در واحد اندازه گیری هزینه موثر است.

سئو ساعتی سایت

در نظر داشته باشید، در روش سئو ساعتی مهارت، تخصص و تجربه کارشناس سئو بسیار تعیین کننده خواهد بود و در صورت دریافت خدمات سئو ساعتی از افراد مبتدی یا کم تخصص، ممکن هزینه های بسیار زیادی بدون هیچ نتیجه و تأثیر مثبت و قابل توجهی به شما تحمیل شود. بر همین اساس پونه مدیا براساس تجارب و با پشتوانه دانش و تخصص تیم سئو خود، با توجه به وضعیت فعلی وبسایت شما و بررسی آن، بهترین و مؤثر ترین نکات بهینه سازی سئو را که مناسب و مختص وب سایت شما باشد ارائه خواهد نمود.
در روش مشاوره سئو ساعتی شما معمولا تنها از خدمات مشاوره ای برخوردار خواهید شد و انجام و اجرای عملیات بهینه سازی بر عهده شما خواهد بود. لذا سئو ساعتی فقط در صورتی برای شما مناسب است که از تخصص لازم برای بهینه سازی سئو (HTML, CSS و زبان برنامه نویسی استفاده شده در سایت شما) برخوردار باشید. همچنین در این راهکار به دلیل اینکه اجرای عملیات برعهده تیم پونه مدیا نمی باشد، تضمینی برای حصول نتیجه نهایی وجود ندارد.

اگر مقیاس کسب و کار شما کوچک و محلی می باشد، اگر تمایل دارید خودتان بهینه سازی سئو سایت را انجام دهید و فقط نیاز به مشاوره دارید، اگر می خواهید هزینه های سئو را به صورت آسان و شفاف محاسبه و مدیریت کنید مشاوره سئو ساعتی ممکن است برای شما مناسب باشد.

مشاوره سئو

بهینه سازی سئو سایت ماهانه

در روش بهینه سازی سئو سایت ماهانه، با عقد قرارداد های حداقل سه ماهه و پرداخت مبلغی مشخص به صورت ماهانه، تیم سئو پونه مدیا با تعیین علمی و دقیق اهداف از قبیل میزان رشد بازدید، میانگین رتبه سایت در کلمات کلیدی، تعداد کلمات کلیدی، میانگین زمان ماندگاری در سایت و سایر فاکتورها، سطح انتظارات و نتایج قابل انتظار پس از پایان عملیات بهینه سازی سئو را مشخص و تعیین می نماید.

میزان مبلغ و حداقل مدت قرار داد در روش سئو ماهانه براساس برآوردها و آنالیز اولیه وب سایت، رقبا و سایر پارامترهای تأثیر گذار تعیین و از حداقل 1ونیم میلیون تومان در ماه آغاز می شود.
هنگام انتخاب تیمی که قصد واگذاری پروژه بهینه سازی سئو سایت خود را به آن دارید، در صورت عدم دقت کافی و عدم بررسی سوابق و نمونه کارهای تیم مذکور، ممکن است متحمل ضرر و زیان قابل توجهی شوید، بر همین اساس به شما توصیه میکنیم قبل از انتخاب این روش و همچنین انتخاب تیم سئو حتما از حسن سوابق و عملکرد تیم سئوی منتخب خود اطمینان حاصل کنید.