جهت ثبت سفارش طراحی وب سایت آکادمیک و اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی با ما در تماس باشید.

از خدمات حرفه ای شرکت مهام می توان به طراحی وب سایت و سئو آکادمیک و اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی اشاره نمود. بی تردید ارایه موثر خود و یا سازمانتان میتواند تاثیر زیادی در معرفی شما به بقیه پژوهشگران و سازمان ها در همه دنیا داشته باشد. درباره اهمیت این موضوع همین بس که شرکت های بزرگ دنیا همانند ResearchGate GmbH، Elsevier و Google با فراهم آوردن شرایط ایجاد صفحات شخصی همانند مندلی، ریسرچ گیت و گوگل اسکولار سعی در ایجاد شبکه های موثر بین پژوهشگران همه جهان دارد.

همچنین داشتن یک سایت حرفه ای، متقاضی را شخصی دارد منظم‌ و حرفه‌ای‌ در منظر اساتید آمریکایی و اروپایی نشان می‌دهد. بنابراین علاوه بر تاثیر مثبت بر روی رزومه، شما را نیز فردی حرفه‌ای‌تر نشان میدهد. ولی بایستی توجه داشت وقتی وب سایت تاثیر مثبت را می گذارد که وب‌سایت آکادمیک و غیر فانتزی باشد. همچنین مشاهده شده است که دانشجویان رشته‌های مهندسی و رشته‌های هنر نیز نمونه کارهای خود را در وبسایت شخصی خود ارائه دهند و برای هرکدام موارد موردنیاز را بطور دقیق‌تر توضیح دهید.

اپلای چیست؟

اپلای (Apply) پروسه ای میباشد که در طی آن داوطلب ورود به دانشگاه های خارجی با ارسال درخواست پذیرش، موفق به دریافت پذیرش تحصیلی (Admission) می شود. به بیان ساده اپلای صفر تا صد پذیرش تحصیلی است که از دریافت ویزا شروع شده و به تهیه بلیط هواپیما ختم می شود. فارغ التحصیلان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه های داخل کشور که قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و دوره دکتری را دارند می بایست با ارسال درخواست پذیرش و تکمیل مدارک، پذیرش تحصیلی در یکی از دانشگاه های خارج از کشور را کسب نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به وب سایت اسکورایز به آدرس https://scorize.com مراجعه فرمایید.