اولین و اصلی ترین گام در طراحی سایت، بررسی نیاز ها و درخواست ها و امکانات مورد نیاز برای یک سایت کار فرما می باشد. بعد از سپری کردن این مرحله کارشناسان طراحی سایت فروش کالا با استفاده از طراحی گرافیکی حرفه ای اقدام به پیاده سازی طرح ها روی وب سایت می کنند. زمانی که طرح نخست توسط کار فرما تایید شد تیم طراحی سایت ضمن حفظ یکپارچگی سایت برای داشتن بهترین رابط کاربری ، اقدام به کدنویسی و طراحی قالب به طور اختصاصی می کنند.

از آن جا که هر سایتی قالبش یک حکم اسکلت را دارد، استفاده از آخرین تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا می تواند تاثیر به خصوصی در معرفی کردن برند شما داشته باشد. بعد از پایان فرآیند طراحی و پیاده سازی سایت فروش کالا ، در مرحله تست و بازنگری دسترسی های لازم را ما در دسترس کارفرما می گذاریم. بعد از این مرحله با خرید هاست پرسرعت و خرید دامنه وب سایت ، می توانید کسب و کار خود را آغاز نمایید.

اهمیت طراحی سایت در معرفی کسب و کار شما

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و اشتیاق پیدا کردن مردم به ابزار و دستگاه های دیجیتال همانند موبایل و کامپیوتر، ایفای نقش در فضای وب و دیجیتال برای برند ها و کسب و کارها اهمیت بسیاری پیدا کرد.

طراحی وب سایت فروش کالا به شرکت ها، موسسات، فروشگاه های اینترنتی و… این امکان را می دهد تا بتوانند با صرف هزینه بسیار کم  خدمات ، محصولات یا برند خود را در دید بسیاری از مخاطبان معرفی نماید. تجربه طراحی وب سایت برای کسب کارهای متنوع به گونه ای می باشد که می توان گفت داشتن یک وب سایت خوب لازمه هر کسب و کار و برندی است و فعالیت نکردن در حوزه دیجیتال به این معنی است که سهم قابل توجهی از بازار هدف را از دست داده اید. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعرفه بهینه سازی سایت با مشاوران شرکت مهام تماس بگیرید.

طراحی سایت شرکتی

با طراحی سایت شرکتی موسسات و شرکت ها می توانند از این طریق محصولات و خدمات خود را معرفی نمایند و از این روش با  مخاطبان خود در کمترین زمان و با پایین ترین هزینه ارتباط بگیرند.

یک سایت شرکتی باید ظاهری داشته باشد که توجه مخاطب را به خود جلب نماید و دارای اطلاعات مفیدی درباره نوع و ویژگی های کسب و کار شما باشد. اگر شما تا به حال به فکر طراحی سایت برای شرکت خود نبودید قطعا از رقبای خود عقب افتاده اید.

به علت اینکه تعداد زیادی از مردم در فضای اینترنت به دنبال خدمات شما می باشند و این می تواند یک فرصت ایده آل برای برندسازی و معرفی شرکت و سازمان شما باشد.

طراحی سایت فروشگاهی

با افزایش چشمگیر استفاده از اینترنت و خرید و فروش اینترنتی کالا و محصولات موجب شده تا بیشتر کسب و کارها و فروشگاه ها اقدام به راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی کنند. اگر شما به دنبال جذب مشتری و فروش بهتر محصولات خود می باشید اصلی ترین گام برای گسترش کسب و کار شما طراحی سایت فروشگاهی فروش کالا اختصاصی است. هر کسب و کاری لازمه اش دیده شدن توسط مشتری می باشد و با وارد شدن بیشتر مشتریان به عرصه دیجیتال و استفاده از موتور های جستجو برای دستیابی به نیازها تاثیر داشتن یک سایت فروشگاهی در افزایش درآمد و فروش انکارناپذیر است. 

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت اطلاعات متن باز (یا open source) می باشد پس در نتیجه به صورت رایگان و با داشتن قالب ها و افزونه های بسیار که روزبه روز بیشتر و به روزتر می شوند، در دسترس طراحان سایت قرار دارد. یکی از ویژگی های دیگری که وردپرس را محبوب کرده امنیت و استانداردهای کیفی قابل توجه آن می باشد. 

طراحی سایت با قیمت مناسب

اکثر افرادی که کسب و کار یا شرکت خود را به تازگی راه اندازی کردند به دنبال طراحی وب سایت رایگان و با کمترین هزینه می باشند. به همین دلیل شرکت ها  با ارائه پکیج طراحی سایت با قالب آماده وردپرس این امکان را به شما می دهد تا با حداقل بودجه وب سایت خود را طراحی نمایید.این پکیج دارای بیش از 100 قالب از پیش طراحی شده با امکانات سایت شرکتی و فروشگاهی است که می توانید هر کدام از این قالب ها را بر حسب نیاز و سلیقه خود انتخاب نمایید.

پنل مدیریت سایت به طور خصوصی توسط تیم طراحی سایت فارسی سازی و راستچین می شود و به شما امکان این را می دهد تا به آسانی سایت خود را مدیریت کنید. همچنین در این پکیج با ارائه هاست پرسرعت و دامنه بین المللی رایگان خیال شما از بابت ورود به عصر دیجیتال راحت خواهد بود.

مزایای طراحی سایت شرکتی

  • افزایش اعتبار

زمانی که برند شما شناخته شود رضایت مشتری را جلب می کند. رضایت و جلب نظر مشتری یکی از مهم ترین ارکان موفقیت در دنیای کسب و کار الکترونیک به شمار می آید.

  • سهولت در دسترسی

شما 24 ساعته می توانید فعال باشید و وب سایت شما در هر ساعت از شبانه روز به آسانی در دسترس است و مشتریان شما می توانند در هر زمان که بخواهند از خدمات موجود در سایت شما بهره ببرند.

  • بهبود بازاریابی

دارا بودن یک وب سایت شرکتی که در آن تمام اصول سئو و بهینه سازی رعایت شده است باعث می شود که سایت شما رتبه ی بالایی در موتور های جستوجو بدست آورد که این روش یکی از موثر ترین روش های تبلیغات و بازاریابی می باشد.

  • تعامل با مشتری

یکی از اصلی ترین و مهم ترین راه های جذب و نگه داشتن مشتری، داشتن ارتباط و پاسخگویی به آن ها می باشد. به راحتی امروزه شما می توانید با استفاده از شبکه های اجتماعی مرتبط با کسب و کار خود موجب بیشتر شدن بازدیدکنندگان سایت خود شوید.

  • گسترش ارتباطات

زمانی که وب سایت شما به گونه ای طراحی شود که به صورت چند زبانه ترجمه شود، شما به راحتی می توانید با تمام مشتریان خارج از کشور خود نیز ارتباط برقرار نمایید.

  • معرفی خدمات و محصولات

کارفرما های هر  کسب و کاری برای بالا بردن آگاهی مشتریان در زمینه های فعالیت خود به سادگی می توانند اطلاعاتی از خدمات ارائه شده یا ویژگی های محصولات و … را در وب سایت شرکت خود قرار دهند.