شاید وقتی صحبت از محتوا سایت می شود یاد آن حرف بیل گیتس می افتیم که می گوید: “محتوا پادشاه است”. اما چرا محتوا پادشاه است؟؟

هنگامی که شما قصد دارید رتبه سایت خود را در موتور های جستجو مانند گوگل یا بینگ بهبود بخشید، محتوا سایت شما مهم ترین عاملی است که می تواند در کسب رتبه سایت شما تاثیر گذار باشد. یک محتوا بی نظیر و کاربرپسند می تواند به صورت طبیعی در موتورهای جستجو رتبه بگیرد و سهم کسب و کار شما را از بازاریابی اینترنتی افزایش دهد.

تاثیر محتوا در سئو داخلی

سئو داخلی به مجموعه اقداماتی گفته می شود که در سایت شما برای کسب نتایج بهتر در موتور های جستجو انجام می گردد. محتوا، لینک های داخلی، سرعت سایت و… از این موارد هستند. هر چقدر محتوا سایت شما کاربران را بیشتر مجذوب کند و سبب تشویق آن ها به بررسی بقیه بخش های وب سایت شما شود، تاثیر آن محتوا در سئو سایت شما بیشتر خواهد شد. به همین جهت محتوا یکی از مهم ترین رکن های سئو داخلی است.

چرا گوگل به محتوا سایت اهیمت می دهد؟

چیزی که همه موتورهای جستجو از جمله گوگل به دنبال آن هستند، دستیابی کاربران به بهترین نتایج است. به همین دلیل اگر سایت شما دارای یک مطلب مرتبط و کاربرپسند باشد، شانس بالایی در کسب رتبه بالاتر در نتایج را دارد. حتی اغلب آپدیت هایی که توسط گوگل انجام می شود و الگوریتم هایی که ایجاد شده اند، اغلب در این راستا ساخته شده اند.

مطالب بیشتر:

بهترین شرکت سئو در تهران

سئو سایت محلی یا Local seo چیست؟

وجود محتوا های متنی، تصویری، ویدئویی و صوتی به صورت متنوع در وب سایت شما می تواند سبب جذب کاربران از موتور های جستجو با سلیقه های مختلف به سمت سایت شما شود. پس سعی کنید از انواع محتوا در وب سایتتان بهره بگیرید.