در سال های اخیر اینستاگرام یکی از بزرگترین ویترین های فروش و برندینگ محصولات و خدمات محسوب میشود و با داشتن میلیون ها کاربر جهانی به یکی از مراکز اصلی  و پرسود ارائه خدمات شرکت ها و بازاریابی محصولات تبدیل شده.

به ویژه در دوسال اخیر سیاست بسیاری از برندها استفاده از اینستاگرام به عنوان یکی از مهم ترین و اصلی ترین روش های بازاریابی و ارائه محصولات بوده که درکنار دیگر روش های انجام این کار قرار گرفته و بسیاری از  کسب و کارهای خانگی نیز با توجه وسیع بودن بستر اینستاگرام به خوبی گسترش پیداکرده اند.

بیشتر بخوانید : مدیریت شبکه اجتماعی

امروزه تعداد زیادی از افراد در حوزه بازاریابی و فروش محصولات و برندینگ خدمات و محصولاتشان در اینستاگرام به صورت حرفه ای فعالیت میکنند و مدیریت یک صفحه در اینستاگرام با بازدهی مناسب (نه صرفا بالا بودن بی معنی اعداد!) نیازمند تخصص افراد در زمینه های مورد نیاز و هدفمندی و استراتژی مناسب در زمینه تولید محتوای مناسب،جذب فالوور هدفمند و شناخت مخاطب و تعامل با آن است.

شرکت سئو و دیجیتال مارکتینگ مهام توانسته با کسب مهارت های لازم و کنار هم آوردن افراد مجرب ؛ تخصص لازم برای مدیریت شبکه های اجتماعی را فراهم کند و نیاز افراد برای مدیریت حرفه ای صفحات و پیشبرد اهدافشان برطرف سازد.

مدیریت پیج اینستاگرام

فهرست مطالب این مقاله:

نکات کلیدی مدیریت پیج اینستاگرام
چرا شرکت مهام را برای مدیریت اینستاگرام خود انتخاب کنیم؟
استفاده از ربات اینستاگرام برای مدیریت و افزایش بازدهی صفحه
خرید پیج اینستاگرام یا شروع کردن از صفر
تولید محتوا برای پیج اینستاگرام
مدیریت پیج اینستاگرام
ادمین اینستاگرام چگونه باعث افزایش فروش در پیج می شود؟
تعرفه های مدیریت پیج اینستاگرام
برخی از روش های تولید محتوا

شرکت در مسابقه های اسپانسری اینستاگرام

روش منطقی و اصولی افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟

نکات کلیدی مدیریت پیج اینستاگرام:

ایجاد محتوای مرتبط و جذاب برای پیج اینستاگرام
افزایش فالوورهای هدفمند و باکیفیت
افزایش تعامل مخاطب با صفحه و برند شما
افزایش لایک، بازدید ویدیو و کامنت کاربران از طریق بررسی مخاطب و جذب فالوور هدفمند و سایر روش های کاربردی
برندینگ
تبلیغات درست و اصولی در صفحات با محتوای متناسب با محصول شما و صفحات معتبر
تدوین و اجرای کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرام
استفاده درست و حرفه ای از هشتگ ها برای بردن پست مورد نظر در اکسپلور

ایده پردازی خلاقانه برای تولید محتوای استوری و افزایش تعامل با مخاطب از طریق استوری

ایجاد ظاهر مناسب و مخاطب پسند برای پیج( بیو،کاور پست ها،هایلایت ها، پروفایل و…)

ایجاد هایلایت های مناسب برای افزایش آگاهی و جذب مخاطب

تعیین استراتژی مناسب برای تولید محتوا

مشخص کردن بهترین زمان انتشار پست ها
پاسخ گویی صحیح به کامنت ها و دایرکت

چرا شرکت مهام را برای مدیریت اینستاگرام خود انتخاب کنیم؟

مدیریت پیج اینستاگرام

نظم و مسئولیت پذیری جز یکی از مهمترین فاکتور ها برای انجام خدمات دیجیتال مارکتینگ و به خصوص مدیریت اینستاگرام است.
– ما در آرانس دیجیتال مارکتینگ مهام کلیه فعالیت های مربوط به مدیریت پیج اینستاگرام از برنامه ریزی تا تولید محتوا و فعالیت های ادمینی را به صورت منظم و طبق برنامه انجام میدهیم.
– پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته از طرف ادمین ها

مدیریت اینستاگرام به صورت حرفه ای توسط یک شخص امکان پذیر نیست؛ ما برای انجام امور پیج از یک تیم با تجربه شامل ادمین اینستاگرام، تولید کننده محتوا، گرافیست و ادیتور، عکاس و فیلمبردار، تبلیغ نویس و… استفاده میکنیم.

استفاده از ربات اینستاگرام برای مدیریت و افزایش بازدهی صفحه!

بدون شک استفاده از ربات برای آپلود کردن پست و استوری، جذب فالوور و…. یکی از راه حل های اصلی برای از دست رفتن صفحه و کسب و کار شماست!

دلیل آن هم قوانین تازه و سر سختانه اینستاگرام در این مورد است که در صورت سرپیچی از این قوانین و تشخیص آن پیج شما برای همیشه از طرف اینستاگرام بسته خواهد شد!

ربات های اینستاگرام شاید در افزایش تعداد لایک و دنبال کننده (به صورت عددی!) موثر باشند اما توانایی انتخاب فالوور مناسب و با کیفیت برای صفحه شما و از آن مهمتر تعامل و صمیمیت با آنهارا ندارند.درک نیاز ها و شناخت مخاطب از عوامل تعیین کننده در شکل گیری فعالیت ها و روند تولید محتوای صفحه شماست و یک ربات قطعا توانمندی تشخیص و تحلیل این مسئله را ندارد!

به جای ربات ها استفاده از یک ادمین مناسب و حرفه ای  راه حلی مناسب برای مدیریت هدفمند صفحات شما و روسوندن اون ها به بازدهی است.

بخشی از وظایف ادمین هادر شرکت مهام سرکشی مداوم به پیج شما و رسیدگی به اون هست.

پاسخ دهی مناسب به کامنت ها و دایرکت ها ،تشخیص زمان مناسب انتشار محتوا و همچنین تعامل صمیمانه با مخاطب برای شناخت آن ها و درک نیاز هاشون که تاثیر بسزایی در شیوه ی تولید محتوا داره، تنها بخشی از وظایف ادمین هاست و در کنار همه ی این ها ادمین های پیج شما با روش های صحیح فالوور گیری باعث افزایش فالوور با کیفیت برای پیج شما میشن که با تعامل صمیمانه هرچه بیشتر با آن ها نتایج شگفت انگیزی در فروش خود خواهید داشت.

شرکت دیجیتال مارکتینگ مهام با آموزش حرفه ای ادمین ها و آگاه کردن مداوم اون ها از قوانین روز اینستاگرام به شما اطمینان میده که مدیریت پیجتون به صورت کاملا حرفه ای و با نتایج عالی انجام بشه.

چه نیروهایی روی پیج شما فعالیت میکنند؟

ادمین اینستاگرام

گرافیست و تدوینگر

محتوانویس و مدیر محتوا

خرید پیج اینستاگرام یا شروع کردن از صفر

اکیدا پیشنهاد میکنم که اگر قصد ایجاد یک پیج فروش برای محصول یا خدمات خود را دارید اینکاررا انجام ندهید،زیرا اگر قصد درآمد از اینستاگرام را داشته باشید اینکاربه دلایل زیر فقط یک دلخوشی سراب گونه است:

اول اینکه هیچ دلیلی!هیچ دلیلی وجود ندارد که مالک یک پیج پر بازده بخواهد پیجش را بفروشد، اگرپیجی پر بازده و سود ده باشد مطمئن باشید کسی قصد فروش آن را نخواهد داشت پس مطمئن باشید که درصد زیادی از فالوور و لایک و کامنت این پیج های فروشی فیک هستند.

در خوش بینانه ترین حالت هم اگر فالوور و کامنت و… پیج فیک نباشد و ادمین به دلایلی مجبور به فروش آن شده باشد عوامل زیادی وجود دارد که باعث ریزش فالوور و براورده نشدن انتظار بازدهی بالا از پیج میشود که از جمله آن میتوان به یکی نبودن محتوای قبلی پیج و محتوای شما شماره کرد. فرض کنید یک پیج آموزشی نکات کنکور را خریداری کرده و میخواهید کسب و کار فروش لوازم آرایشی خودرا شروع کنید !طبیعتا مخاطب های غلطی انتخاب کرده اید و بازدهی پایین یا حتی صفر نتیجه غافلگیر کننده ای برای شما نخواهد بود چون مخاطب غلط انتخاب شده و آن ها علاقه ای به موضوع پیج شما ندارند.

از طرف دیگر این تغییر ناگهانی برای مخاطب خوشایند نیست و احساس اجبار به او دست میدهد یا حتی ممکن است فکر کند که به اشتباه پیج را فالو کرده.

از طرف دیگر همانطور که گفتیم اینستاگرام قوانین سرسختی برای کاربران به ویژه صفحات کسب و کار وضع کرده است. الگوریتم های اینستاگرام متوجه تغییر ناگهانی نام پیج و کاربری آن میشوند که با آن مخالف است(بدلیل مبارزه با بازار سیاه) و در نتیجه مانع دیده شدن آن در اکسپلور و تاپ هشتگ های مورد نظر میشود.

تولید محتوا برای پیج اینستاگرام

شاید مهمترین قسمت مدیریت پیج اینستاگرام تولید محتوا ارزشمند برای آن باشد.
از آنجایی که اصولا افرادی که از اینستاگرام استفاده می کنند به دنبال سرگرمی ولذت بردن از آن هستند محتوای ایجاد شده در عین اینکه می بایست در راستای کسب و کار شما باشد از طرفی باید جذابیت لازم را نیز داشته باشد.
شرکت مهام با داشتن تیمی حرفه ای در تولید انواع محتوا به صورت ویدیو ، عکس در قالب استوری پست وغیره به شما این امکان را میدهد تا پیجی جذاب از نگاه مخاطبانتان داشته باشید.

مدیریت پیج اینستاگرام

با توجه به اینکه اجرای نکات فوق نیاز به تخصص و منابع کافی می باشد شرکت مهام این خدمات را با کیفیت عالی و با قیمت مناسب انجام می دهد.

راه اندازی پیج اینستاگرام و مدیریت پیج توسط ادمین اختصاصی
طراحی گرافیکی لوگو به منظور ایجاد تمایز برای پیج
طراحی گرافیکی خاص و منحصر به فرد برای پست ها به منظور برند سازی محصول و خدمات شما
دریافت تصاویر از شما و تولید و بارگزاری تیزر ویدیویی حرفه ای اختصاصی یک دقیقه ای در پیج شما

تصویربرداری از خدمات و محصولات شما جهت ساخت تیزر

تولید و بارگزاری پست اختصاصی
طراحی و بارگزاری منظم استوری
آنالیز پیج های رقیب
شناسایی و جذب مخاطب هدف
ارائه بیزنس پلان برای بهبود روند مدیریت پیج اینستا شما
و….

ادمین اینستاگرام چگونه باعث افزایش فروش در پیج می شود؟

همانطور که گفتیم ادمین بودن نیازمند آموزش و کسب دانش و مهارت مورد نیاز است. ما درشرکت مهام به خوبی ادمین هارا با روش های مختلف و قوانین و باید نباید های اینستاگرام برای گسترش کسب و کار و افزایش فروش خدمات و محصولات شما و همچنین برند سازی آن ها آشنا میکنیم.
بعد از جذب فالوور هدفمند توسط ادمین ها پروسه اعتماد سازی و معرفی محصول از طریق تولید محتوای مناسب و تعامل و ارتباط صمیمانه و حرفه ای با مخاطب انجام میشه.

همانطور که قبلا هم گفتیم تعامل صمیمانه با مخاطب یکی از فاکتور های بسیار مهم و تعیین کننده  در روند فعالیت پیج است و این تعامل باید به صورت مستمر و به روش های خلاقانه انجام شود تا اعتماد در مخاطب ایجاد شود و میتوانید اطمینان داشته باشید درصورت نیاز به آن محصول آن را از شما خریداری میکند.

 برخی از روش های تولید محتوا
محتوای موازی چیست؟

مردم این روز ها از تبلیغات فراری اند!

حال فرض کنید هربار ک پیج فروشگاهی شمارا باز میکنند تبلیغ محصولتان راببینند.حتی اگر مخاطب در ابتدا به محصول شما نیاز هم داشته بعد از مدتی دیگر پیج شمارا دنبال نمیکند! باید به مخاطبتان یک دلیل جذاب برای دنبال کردن خودتان بدهید.

شما میتوانید یک سری اطلاعات جذاب یا آموزش های کاربردی را در کنار ارائه محصولات خودتون به کاربرانتون ارائه بدید.اما مراقب باشید همانطور ک گفتیم این محتوا موازیست و میبایست مرتبط با زمینه ی کاری شما ارائه شود وبه این ترتیب تبلیغ محصول شما نیز میشود.

استوری مارکتینگ چیست؟

استوری یکی از قدرتمندترین ابزارهای اینستاگرام است که بسیار مورد علاقه کاربران است. در طراحی این ابزار اینستاگرام از بسیاری از نکات روانشناسی فروش استفاده شده است. مردم قصه گویی را دوست دارند و هنگامی شما اطلاعات و محصولتان را در قلب استوری معرفی میکنید کنجکاوی آن ها برانگیخته میشود و جذابیت آن را دو چندان میکند و تا به اسلاید آخر نرسند و نفهمند اوضاع از چ قرار است آرام نمیشوند.

به طور خلاصه  می شود با یک ایده پردازی خلاقانه کاری کرد که مخاطب درگیر یک موضوع جنجالی در خصوص بیزنس شما و یا روزمرگی های جذاب کسب و کار شما شود و در حین این جریان با زیرکی و خلاقیتی که ادمین اینستاگرام به خرج میدهد محصول یا خدمات شما را معرفی کرد.

تاثیر خلاقیت و ایده پردازی در تولید محتوا

همانطور که گفتیم در سال های اخیر بسیاری از برند ها و شرکت ها و …. وارد اینستاگرام شده اند و به صورت جدی فعالیت میکنن بنابر این موفق شدن در حیطه دیگر مانند گذشته به سادگی تنها اشتراک گذاشتن چند فیلم و عکس معمولی نیست!

ایده پردازی میتواند در موارد گسترده ای مثل طراحی گرافیکی پست ها، استوری ها، داستانی که پیج روایت میکند، نوع کپشن نویسی، روش برقراری تعامل با مخاطبین، شیوه عکاسی و فیلمبرداری و … وجود داشته باشد و در نهایت با ایجاد تمایز، باعث افزایش سرعت رشد پیج شود.شما باید چیزی را ارائه کنید تا برتری شمارا از رقبایتان مشهود کند.

شما میتوانید در طراحی گرافیکی پست ها، استوری ها، داستانی که پیج روایت میکند، نوع کپشن نویسی، روش برقراری تعامل با مخاطبین، شیوه عکاسی و فیلمبرداری و … خلاقیت و ایده پردازی کنید تا مخاطبانتان پیش از پیش مجذوب شما شوند.

شرکت در مسابقات اسپانسری اینستاگرام

در مسابقات اسپانسری اینستاگرام شرکت کنیم؟

خیر!با توجه به تجربیات خودمون بهتون میگیم که اینکار به صلاح کسب و کار شما نیست و دلایل زیادی هم برای اون وجود داره:

با وجدان نبودن برگزار کننده مسابقه و ریختن فالوور فیک در پیج شما که عملا پیج شمارا فلج میکند.

حتی علیرغم دلیل بالا و واقعی بودن فالوور ها ؛بسیاری از مخاطبان بعد از تموم شدن مسابقه شمارا آنفالو میکنن زیرا ابدا نیازی به خدمات شما نداشتند و فالوور مناسب و هدفمند انتخاب نشده و بسیاری بالاجبار جایزه شمارا فالو کرده اند و هیچ علاقه ای به محتوای شما ندارند.همین باعث میشود که حتی اگر از ذنبال کردن شماهم دست بر ندارند طبق الگوریتم اینستاگرام دیگر پست ها و استوری های شما حتی برای فالوور های قدیمی و علاقه مند شماهم نمایش داده نشود.

اما روش منطقی و اصولی افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟

اگر به صورت خلاصه و تیتروار بخواهیم اشاره کنیم شامل موارد زیر است:

بهینه سازی اکانت اینستاگرام (اصلاح بایو و تصویر پروفایل، ایجاد هایلایت های مناسب و…)
تولید محتوای جذاب (محتوای تولید شده برای پست ها و استوری ها باید علاوه بر اینکه دارای طراحی گرافیکی جذاب باشد، با توجه به شناخت پرسونای مخاطب تولید شود تا نیاز و دغدغه ی او را برطرف کند. همچنین به نوعی باشد تا مخاطب را به تعامل با پیج وادار کند.)
فعالیت های ادمینی منظم و مستمر (ایجاد ارتباط با مخاطبین جدید و سعی در تبدیل آنها به مشتری، ایجاد ارتباط صمیمی با مخاطبین موجود و تلاش برای افزایش میزان تعامل آن ها با پیج، پاسخگویی به موقع و اصولی به مخاطبین، انتشار به موقع پست ها و استوری ها)
انجام تبلیغات درست و هدفمند (ساخت بنر یا کلیپ تبلیغاتی جذاب و ارتباط و هماهنگی با پیج های تبلیغاتی مناسب).