به دنبال حذف تب Following اینستاگرام دیگر نمی توان از پست هایی که دوستان لایک کرده یا در آنها کامنت گذاشته اند باخبر شد.
اینستاگرام اعلام کرد که حذف تب Following را آغاز کرده و پس از اعمال تغییرات جدید، کاربر با ضربه زدن روی آیکون قلب فقط می تواند فعالیت های خودش را ببیند.
به گفته «Vishal Shah»، مدیر ارشد محصول در اینستاگرام،«بیشتر کاربران نمی دانستند که فعالیت های آنان در تب فالو نمایش داده می شود. بنابراین این ویژگی آنطور که طراحی شده بود عمل نمی کرد. علاوه بر این کاربران وقتی می فهمیدند فعالیت هایشان برای بقیه نشان داده می شود غافلگیر می شدند.»
تب فالو یکی از جنجالی ترین قسمت های اپلیکیشن اینستاگرام است. بیشتر کاربران این شبکه اجتماعی از این قسمت به عنوان محلی برای جاسوسی از دوستان و کنجکاوی در مورد علایق آنها یاد می کنند. این در حالی است که اینستاگرام این قسمت را برای پیدا کردن اکانت های جدید طراحی کرده بود.

بیشتر: مدیریت شبکه اجتماعی اینستاگرام

ارسال گیف در پاسخ به استوری دوستان‌

همچنین اینستاگرام در بروزرسانی جدیدش قابلیتی به استوری اینستاگرام اضافه کرده‌است. در این قابلیت امکان ارسال گیف در پاسخ به استوری دوستان‌، فرآهم شده‌‌است.

اینستاگرام عکس‌های فتوشاپی را فیلتر می‌کند

شبکه اجتماعی اینستاگرام با هدف “جلوگیری از انتشار اخبار جعلی”، عکس‌های فتوشاپی به اشتراک گذاشته شده در پلتفرم خود را فیلتر می‌کند.
مسؤولان صحت سنجی اینستاگرام از این پس تصاویری که به طور دیجیتال تغییر داده شده‌اند را با عنوان «اطلاعات غلط» پرچم‌گذاری می‌کنند. عکس‌هایی که با مقاصد هنری فتوشاپ شده‌اند نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود.
این حرکت جدید در راستای تلاش‌های فیسبوک شرکت مادر اینستاگرام برای مبارزه با اخبار جعلی یا فیک نیوز است.

منبع: دیجیتال مارکتینگ مهام