شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان سئو سایت ارز دیجیتال و سئو صرافی آنلاین با شرکت مهام در تماس باشید.

مزیت های سئو وب سایت صرافی

همانگونه که گفته شد تنها راه اندازی صرافی ارز دیجیتال برای سود دهی در این بازار کافی نمی باشد و برای اینکه بتوان از این بازار از سود بالاتری بهره مند شویم باید صرافی خود را بهینه سازی کنیم و این کار توسط سئو سایت امکان پذیر خواهد بود ، شما در نظر بگیرید که یک سایت صرافی راه اندازی کرده اید ولی این سایت در صفحه نخست گوگل جایگاهی ندارد پس در نتیجه سایت صرافی شما در صفحات 2 یا 3 گوگل در بهترین حالت قرار خواهد گرفت که می توان گفت در این حالت کاربرانی که در سایت شما ثبت نام می کنند بسیار کم بوده و نتیجه مطلوبی از راه اندازی صرافی خود دریافت نخواهید کرد پس در نتیجه باید بگوییم که سئو صرافی یکی از اصلی ترین مواردی می باشد که شما باید پس از راه اندازی صرافی به آن بپردازید تا  نتیجه مطلوبی  را از این کار دریافت نمایید در ادامه نیز تعدادی از مزیت ها و ویژگی های سئو صرافی ارز دیجیتال را برای شما عنوان خواهیم کرد .

  1. موجب بهتر دیده شدن برند مورد نظر می شود.
  2. با بهتر شدن رتبه سایت در گوگل، فروش محصولات به طرز چشمگیری افزایش می یابد.
  3. موجب افزایش بازدید از سایت ارز دیجیتال می شود.
  4. ترافیک سایت افزایش می یابد.
  5. یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است.
  6. رتبه سایت در گوگل بالاتر می رود.
  7. در سئو با هیچ هزینه تبلیغاتی دیگری درگیر نخواهید بود.
  8. هزینه های موجود برای کسب و کارتان را کاهش می­دهد.
  9. سئو یک استراتژی بلندمدت است.
  10. همیشه و در هر زمانی از روز در حال پیشرفت هستید.

نکات قابل توجه در سئو سایت صرافی

تمرکز اصلی سئو تکنیکال بر این است که گوگل چگونه صفحات را کرال یا خزش می‌کند. کدهای برنامه نویسی که در پشت هر پروژه و سایتی وجود دارند، نیازمند رعایت اصولی می باشند که با استفاده از آنها موتورهای جستجو از جمله گوگل عملکرد سایت شما را بهتر درک خواهند کرد همچنین باید در نظر داشت که مطالبی از جمله کیف پول ،امنیت ،چند زبان بودن و … را در سایت صرافی رعایت شود و این موارد نیز تاثیر بسیاری در رنک سایت ارز دیجیتال شما خواهد داشت ، در ادامه لیست مهمترین فاکتورهای سئو تکنیکال را مشاهده می‌کنید:

  • سن دامنه
  • قدرت دامنه
  • محتوای غیر کپی و بدون سرقت ادبی
  • ساختار URL
  • آدرس دامنه بدون دش یا خط تیره
  • ریدایرکت های ۳۰۱
  • سرعت وب سایت
  • ناوبری سایت
  • کنیبالیزیشن
  • بهینه سازی سایت در نسخه موبایل

بررسی انواع روش های سئو صرافی ارز دیجیتال

سئو مجموعه ای از برنامه های استراتژیک صاحبان وب سایت ها می باشد که موجب افزایش اهمیت و عوامل مرتبط با صفحه و درنهایت منجر به بازدهی بیشتر وب سایت ها می شود ، سئو دنیای گسترده‌ای دارد و مباحث و مفاهیم متعددی در آن وجود دارند. یکی از این مباحث، مفاهیم موسوم به سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه و …. است. ما در این بخش به توصیف این موارد پرداخته و ویژگی هرکدام را ذکر می‌کنیم. همچنین در ادامه تفاوت اصلی این گزینه‌ها و در نهایت، بهترین راه روش برای سئو صرافی ارز دیجیتال را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد .

آشنایی با سئو سایت صرافی به روش کلاه سیاه

لازم است بگویم که سئو کلاه سیاه یک سری روش هایی می باشد که در ابتدا به شما کمک می کند تا سایتتان به رتبه خوبی برسد و بازدید بسیاری داشته باشد، ولی بعد از مدتی گوگل سایت شما را حذف می کند چون روش های سئو کلاه سیاه کاملا غیر قانونی است و نقطه مقابل الگوریتم و قوانین گوگل می باشد پس در نتیجه می توان گفت که این روش شاید سریعا سایت صرافی شما را با نتایج اول گوگل برساند ولی باید در نظر داشت که این رتبه و جایگاه موقت بوده و جایگاه سایت صرافی شما نیز از دست خواهد رفت .

تاکتیک‌های سئو زیر به عنوان سئو کلاه سیاه در نظر گرفته می‌شوند و باید بگوییم که این روش ها برای اصلا مناسب نبوده و خسارت سنگینی برای افراد متحمل خواهد شد.

  • ایجاد صفحات تکراری و مقالات تکراری
  • استفاده بیش از حد از کلید واژه ها
  • متن ها و لینک های پنهان
  • مشارکت در طرح خرید لینک
  • بارگذاری صفحات با کلمات کلیدی نامرتبط
  • ایجاد صفحات بدون محتوا و کم محتوا
  • ایجاد کامنت های فیک
  • ایجاد صفحات با رفتار مخرب مثل تبلیغات پاپ اپ زیاد و …
  • سوء استفاده از نشانه های و کدهای اسکیما Rich Snippet

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعرفه سئو ماهیانه با مشاوران شرکت مهام در تماس باشید.

بررسی سئو صرافی به روش کلاه سفید

سئو White Hat یک استراتژی برای سئو کردن سایت می باشد که نه تنها طبق قوانین گوگل، بلکه بر اساس انتظارات جستجو کنندگان تدوین می‌شود. به عبارت دیگر این روش به معنی بهبود رتبه‌های یک سایت در گوگل بدون دور زدن الگوریتم‌های این موتور جستجو است. سئوی کلاه سفید  به نوعی از استراتژی بهینه سازی سایت اشاره دارد که توسط گوگل تعیین شده. کلیه کاری که شما در این روش انجام می‌دهید این است که بهترین نتیجه را برای کاربران خود فراهم کنید. ولی اگر هدف شما کسب جایگاه در نتایج جستجو است، از هدفی که گوگل برای کاربرانش انتخاب کرده دور شده اید. اما اگر درست مثل گوگل، رضایت کاربر و نیازهای او را اولویت کار خود قرار دهید، سریع تر به نتیجه میرسید این روش از سئو نیز بر عکس سئو کلاه سیاه می باشد یعنی اینکه برای به نتیجه رسیدن زمان بیشتر باید صرف شود و جایگاهی دائمی دریافت می کنید اما در کلاه سیاه در کوتاه ترین زمان جایگاه می یابید و این جایگاه در مدت زمان کمی از دست خواهد رفت .

نتیجه گیری

خب تا این جا با مزیت های  سئو صرافی ارز دیجیتال و انواع روش ها آن آشنا شدیم این بخش کوچکی از مطالبی بود که در ارتباط با سئو صرافی و طراحی صرافی ارز دیجیتال برای شما جمع آوری شد در این بخش از مقاله ما قصد داریم که بهترین روش برای سئو صرافی را بگوییم همان گونه که تا این بخش از کار شما مطلع هستید از اینکه بهترین روش برای سئو صرافی ارز دیجیتال کدام است ولی در این بخش به طور خلاصه نیز خواهیم گفت که بهترین روش برای سئو صرافی ارز دیجیتال ، سئو کلاه سفید می باشد این روش شاید کمی زمان بر باشد ولی در پایان نتیجه خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت و از جمله بهترین روش ها برای سئو می باشد پس در نتیجه باید مد نظر داشته باشید که شرکت هایی که برای شما سئو سایت صرافی را انجام می دهند از روش کلاه سفید استفاده نمایند و یا اگر خود شما قصدر سئو سایت خود را دارید باید از روش مناسب(کلاه سفید) استفاده نمایید.

سئو سایت ارز دیجیتال | سئو صرافی آنلاین