آیا شما برای افزایش ترافیک وب سایت خود روش ‌های مختلفی را امتحان کرده و تلاش کرده اید؟ اهمیتی ندارد شما چکار کرده‌اید، مهم این است ترافیک وب سایت شما در حال افزایش نیست و وب سایت شما به اندازه کافی پول ایجاد نمی کند.

خب، من خبرهای خوبی دارم! شما نیازی به متخصص در copywriting یا سئو برای افزایش ترافیک وب سایت خود ندارید. من شما را در این فرایند همراهی می کنم. اما ابتدا باید به این سوال پاسخ داد که چرا داشتن ترافیک بالا سخت است؟

مشکل: به احتمال زیاد، تمرکز شما بر معیارهای اشتباه و خواندن محتوای اشتباه است.

شما می بینید که در مورد چگونگی افزایش ترافیک وب سایت، محتواهای زیادی وجود دارد. برخی از آنها قدیمی است، برخی از آنها خوب است. اما هیچ کدام از آنها واقعا چیزی نیست که عملی باشد …

یک روش ثابت شده، یکی از مواردی که شما در حال حاضر می توانید در وب سایت خود پیاده سازی کنید و در عرض چند هفته (و یا حتی کمتر) افزایش ترافیک وب سایت خود را شاهد باشید.

هنگامی که شما روش مناسب دارید افزایش ترافیک سایت واقعا سخت نیست. این فقط در مورد پیروی از مراحل درست است و قبل از اینکه شما بفهمید، رشد تدریجی در تعداد ترافیک خود را مشاهده خواهید کرد.

از چه روشی استفاده میکنم؟ این همان روشی است که من (و بسیاری دیگر) قبلا برای افزایش ترافیک وب سایت استفاده کرده ایم.

این روش در پنج مرحله تشکیل شده است:

 

قدم اول- بهینه سازی محتوای وب سایت

این پایه و اساس روش است. اگر می خواهید واقعا ترافیک وب سایت را افزایش دهید، ابتدا باید مطمئن شوید که محتوای وب سایت شما بهینه شده است. در غیر این صورت، ترافیک زودگذر خواهد بود و فقط موقتی است.

 

قدم دوم- استفاده از شبکه‌های اجتماعی

هنگامی که وب سایت شما برای ترافیک بیشتر آماده شده است، شما باید ترافیک را به آن هدایت کنید! شما فکر کنید که چگونه این کار را با استراتژی های منحصر به فرد رسانه های اجتماعی که ما در آن عضو هستیم، انجام دهیم؟

 

قدم سوم- انتشار محتوا و پست مهمان

رسانه های اجتماعی تنها بخشی از پازل هستند. شما باید محتوای خود را در مقابل مخاطبان جدید ارائه کنید. شما چگونگی انجام این کار را کشف خواهید کرد (حتی اگر زمان اضافی برای نوشتن پست مهمان پس از پست  مهمان ندارید).

 

قدم چهارم – ایجاد یک سیستم که به شما اجازه می دهد تا ترافیک تکراری را دریافت کنید.

بیش از حد وابسته به موتورهای جستجو یا رسانه های اجتماعی بودن برای ترافیک می تواند شما را به عقب بازگرداند. در نتیجه یک شبه سایت ها تمام رتبه بندی جستجو را از دست می دهند. الگوریتم های رسانه های اجتماعی نیز تغییر می کنند. با این حال، با روش درست در کنترل ترافیک خود می‌توانید خیال راحتی داشته باشید. این بخش به شما می آموزد که چگونه می توانید ترافیک تکراری را در صورت نیاز به دست آورید.

 

قدم پنجم- بسته بندی و دفع محتوای شما

یک قطعه محتوا را می توان به دوازده قطعه مختلف بازپس گرفته و به دوازده کانال مختلف تقسیم کرد و بلافاصله ۱۲ برابر افزایش می یابد. شما یاد می گیرید که چگونه محتوای خود را برای افزایش ترافیک بازپرداخت و توزیع کنید.

 

۱-بهینه سازی محتوای وب سایت شما

۱- دانستن آمار ترافیک فعلی شما

قبل از شروع رشد ترافیک وب سایت خود، باید آمار ترافیک فعلی خود را بدانید. این پایه کار شماست. با اینکار می توانید ببینید که چگونه تلاش های شما بر رشد ترافیک تاثیر می گذارد.

اطمینان حاصل کنید که کد ردیابی Google Analytics شما تنظیم شده است (اگر هنوز آن را تنظیم نکرده اید، اکنون این کار را انجام دهید!). هنگامی که حداقل چند روز از ترافیک خود را دارید، گزارش ترافیک وب سایت خود را در Google Analytics بررسی کنید.

در اینجا تصویری است که یک مرور کلی از ترافیک به یک سایت را با استفاده از تجزیه و تحلیل Google نشان می دهد:

گوگل آنالیتیکس

اگر شما مایل به استفاده از Google Analytics نیستید، دو جایگزین خوب وجود دارد:

Clicky Analytics

Mixpanel

در اینجا برخی از مهمترین معیارهایی که باید توجه داشته باشید عبارتند از:

بازدید کنندگان منحصر به فرد (کاربران(

بازدیدها

صفحات در هر بازدید (صفحات / بخش)

میانگین زمان در سایت (میانگین مدت زمان بخش)

نرخ پرش

منابع ترافیکی (مستقیم، جستجو و ارجاع)

خروج از صفحات

 

۲- بررسی ترافیک وب سایت به طور مداوم

شما احتمالا از گفته های قدیمی شنیده اید: “آنچه اندازه گیری می شود، مدیریت می شود.”

خوب، درست است! شما باید تست های جدید ترافیک را آزمایش کرده و بدانید که چگونه انجام می‌شوند. بنابراین حداقل چند بار در هفته ترافیک وب سایت خود را بررسی کنید . به این ترتیب، شما می دانید که چه کار می کنید و چه چیزی نباید انجام دهید، و می توانید کارهای مفید را دو برابر کنید تا بیشترین رشد ترافیک خود را داشته باشید.

 

۳- یک استراتژی بازاریابی محتوا بهتر (و مستند) ایجاد کنید.

اینجا جایی است که بسیاری از کسب و کارها رد می شوند. آنهایی که رد می‌شوند یا استراتژی بازاریابی محتوا را ندارند و یا اگر انجام می دهند، این کار را درست انجام نمی‌دهند.

حالا:

شما می توانید تمام هک های SEO را امتحان کنید، اما بدون یک استراتژی بازاریابی جامع محتوا، وقت خود را هدر می دهید. دقیقا یک استراتژی بازاریابی محتوای چه اهمیتی دارد؟ با توجه به تحقیقات موسسه بازاریابی محتوا و MarketingProfs، استراتژی بازاریابی محتوا بدون مستند سازی میتواند شانس موفقیت شما را به نصف کاهش دهد:

۶۰ درصد از کسب و کار با یک استراتژی بازاریابی مستند محتوای نتایج حاصل از بازاریابی محتوا را دریافت خواهد کرد، ۳۲٪ از کسب و کار با استراتژی بازاریابی محتوای کلامی (اما نه مستند) نتایج را به دست می آورند، و فقط ۷٪ از کسب و کارها بدون استراتژی بازاریابی محتوا موفق خواهد شد.

استراتژی محتوا

نه تنها شما نیاز به استراتژی بازاریابی محتوا جامع دارید، اما استراتژی بازاریابی محتوای شما باید مستند باشد. چگونه استراتژی بازاریابی محتوا را ایجاد می کنید؟ قبل از اینکه به آن بپردازیم، بیایید درباره نوع محتوایی که باید در استراتژی شما ذکر شود بحث کنیم:

وبلاگ ها

کتابها

ویدئوها

پادکست ها

Infographics

استراتژی بازاریابی محتوا ترکیبی از تمام این انواع مختلف محتوا است. این استراتژی باید شامل عناصر زیر باشد:

هدف اصلی محتوای شما (به عنوان مثال افزایش ترافیک، تولید منحصر به فرد، و غیره).

مخاطبان شما تعریف شده اند (یعنی چه کسی هستند؟ بزرگترین مشکلشان چیست؟ چطور می توانید از طریق محتوای خود آنها را کمک کنید؟).

چگونه می خواهید ارزش افزوده و محتوای خود را از رقابت انتخاب کنید؟

فرکانس پست ها

تقویت محتوا (به عنوان مثال شما چگونه محتوای شما بیشتر دیده شود؟).

 

 ۴- نوشتن عناوین هیجان انگیز برای وبلاگ

اگر می خواهید مطالب شما خوانده شوند و همچنین در موتورهای جستجو رتبه کسب کنند عناوین خوب کلید شما هستند! دو موردی که باید در عناوین خود بهینه سازی کنید ترافیک اجتماعی و ترافیک جستجو است. برای انجام این کار، عناوین شما باید کلمات کلیدی مناسب داشته باشند. طول مناسب، وعنوان به اندازه کافی قانع کننده برای کاربران رسانه های اجتماعی باعث کلیک روی مطلب می‌شود.

برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب، از Google Keyword Planner استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر شما در مورد چگونگی کسب درآمد پست می کنید، می توانید از عبارت “چگونه پول کسب کنید”، “چگونه سریع پول بدست آورید” یا “روش های سریع برای کسب درآمد” استفاده کنید.

به عنوان مثال، نتایج زیر برای “نحوه کسب درآمد” به دست آمده است:

کسب درآمد

شما به راحتی می توانید ببینید که “چگونه می توان پول به دست آورد”، “چگونه آنلاین درآمد کسب کنم”، “چگونه سریع پول به دست آورد”، “پول آنلاین” و “کسب درآمد آنلاین” بالاترین میانگین جستجو ماهانه را دارند. از همه مهمتر ، شما می توانید رقابت برای هر یک از این کلمات کلیدی را ببینید. در حالی که “چگونه پول می گیرند” و “چگونه سریع پول می گیرند” دارای رقابت متوسط ​​هستند، سه کلیدواژه دیگر رقابت بالایی دارند.

هنگام استفاده از Google Planner Keyword، باید توجه به ​​جستجو ماهانه کلمه کلیدی و همچنین رقابت آنها شود. شما باید بر روی کلمات کلیدی رقابتی کمتری تمرکز کنید که تعداد زیادی جستجو دارند. یعنی باید دامنه خود را محدود کنید.

(توجه داشته باشید: سعی کنید عنوان خود را کمتر از ۷۰ کاراکتر بگذارید تا در Google Search به طور کامل نمایش داده شود).

  • “چطور X میتواند X را انجام دهد” (یعنی “چگونه دانش آموزان کالج میتوانند سریع درآمد از کار نیمه وقت داشته باشند. “)
  • “X نفر / چیزهایی که انجام X” (به عنوان مثال “۱۵ برند که در Instagram خرده فروشی می‌کنند. “)
  • “چگونگی انجام X (حتی اگر [موانع])” (به عنوان مثال “چگونه شروع به سرمایه گذاری کنید [حتی اگر پس انداز زیادی ندارید.]”)
  • “چگونه به X” (به عنوان مثال “چگونه به دنبال پیروان بیشتری در نمایش محصولات در اینستاگرام باشید.”)

در اینجا چند نکته کلی برای نوشتن عناوین بهتر وجود دارد:

  • استفاده از لیست (به عنوان مثال “۱۰ راه برای انجام X در زمان ضبط”)
  • یک سوال بپرسید.
  • کاربر را کنجکاو کنید.
  • اضطراب ایجاد کنید.
  • احساسات خواننده را هدف قرار دهید.
  • گاهی اوقات از آلیتریت استفاده کنید.
  • از کلمات قدرتمند استفاده کنید.
  • ارزش مطلب را تا حد ممکن روشن کنید.

شما همچنین می توانید انتخاب عنوان را به سطح بعدی برسانید و از ابزارهای زیر برای تولید عناوین قانع کننده یا تجزیه و تحلیل عناوین خود استفاده کنید.

  • Sumo Kickass Headline Generator
  • Inbound Now Blog Title Idea Generator
  • Impact Blog Title Generator
  • CoSchedule Headline Analyzer
  • Portent Content Idea Generator
  • SEOPressor Blog Title Generator
  • Advanced Marketing Institute Headline Analyzer

 

۵- نوشتن محتوای بهتر

یک استراتژی بازاریابی محتوای عالی با عناوین جذاب زیاد مهم نیست اگر شما محتوایی خوب نداشته باشید. در این صورت هر خواننده ای که به سایت شما می آید فقط گمان می کند،  این مطلب یک گزارش ترافیکی زشت است.

چگونه محتوای قانع کننده بنویسید؟ شما می توانید با تزریق این هک ها به مطلب خود نوشتن را شروع کنید:

هک # ۱: خوانندگان ابتدای مطلب

مردم توجه کمی به مطلب دارند. اگر شما در ابتدای وبلاگ خود مقدمه قانع کننده ای نداشته باشید، مردم در عرض چند ثانیه از سایت خارج می‌شوند. شما می‌توانید با بیان یک مقدمه خوب، یک داستان یا یک مشکل که ممکن اسن مخاطبان سایت داشته باشند، کاربر را به ادامه خواندن تحریک کنید.

هک # ۲: استفاده از پاراگراف های کوتاه تر

اجتناب از پاراگراف های طولانی و بلوک های بزرگ متن مهم است. بهتر است مطالب شما بیشتر قابل اسکن باشند. سعی کنید پاراگرافها را زیر ۵-۶ خط نگه دارید (به طور ایده آل ۲-۳).

هک # ۳: هنگام نوشتن، نوشته را با صدای بلند بخوانید.

با خواندن مطالب خود با صدای بلند، شما می توانید عبارات نامناسب را کشف کنید و هر گونه خطا را به راحتی برطرف کنید.

هک # ۴: داستان های بیشتری را بگویید.

داستان ها با ما ارتباط عاطفی برقرار می کنند و ما را به عکس العمل وا می‌دارند. داستانها را در محتویات خود اضافه کنید تا آرگومان را ثابت کنید، خوانندگان را درگیر کنید، مشکلی را توضیح دهید، و برای همه چیزهایی که میتوانید فکر کنید. داستان طلا است.

هک # ۵: از “تیپ سطل” استفاده کنید.

تیپ های سطل جملات کوتاه (کلمات یا عبارات) هستند که هدف آنها منوقف کردن افراد برای کردن، توجه و ادامه متن بعدی است. این اصطلاح توسط Brian Dean از Backlinko ساخته و محبوب شد. معمولا به تنهایی با یک کولون به پایان می رسد و کاربران را به یک پاراگراف دیگر منتقل می کند.

برخی از تیپ های مشترک سطل عبارتند از:

  • نگاه کنید.
  • در اینجا ایده‌ای وجود دارد.
  • برای مثال
  • حتی بهتر
  • در حقیقت
  • گفتم
  • به هر حال
  • حالا
  • و …

 

۶- از عکس های چشم گیر استفاده کنید.

آیا یک تصویر واقعا یک هزار کلمه ارزش دارد؟ ما اینطور فکر می کنیم! عکس های جذاب می توانند شگفتی هایی برای ترافیک شما ایجاد کنند. آنها می توانند وبلاگ شما را به صورت بصری جذاب کنند تا خوانندگان در سایت شما باقی بمانند. تصاویر همچنین محتوای شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد.

محققان Socialbakers، دریافتند که تصاویر در فیس بوک ۹۳ درصد از پست های جذاب را در مقایسه با سایر به روز رسانی های وضعیت نشان می دهد. مطالعه دیگری نشان داد که محتوای بصری ۴۰ برابر بیشتر در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود نسبت به سایر انواع محتوا.

هنگامی که عنوان خود را با یک تصویر قوی ترکیب می کنید، بهترین فرصت برای تولید ترافیک و کلیک ایجاد می‌کنید. بهترین قسمت:

شما مجبور نیستید که صدها دلار برای عکس ها بدهید. شما می توانید از سایت های رایگان عکس مانند Unsplash یا Pixabay برای پیدا کردن صدها تصویر چشمگیر (بدون نیاز به صرف یک سکه!) استفاده کنید.

 

۷– پیوند داخلی (مهم!)

لینک داخلی اشاره به اضافه کردن لینک ها از یک صفحه در وب سایت خود را به یک صفحه دیگر در وب سایت شما. این به این معنی است که شما لینک هایی را از یک پست وبلاگ به پست های قدیمی یا از صفحات خاص به صفحات دیگر اضافه می کنید. اکثر وبسایت ها از اتصال داخلی به اندازه کافی استفاده نمی کنند. مطمئنا، نباید بیش از ۴۰ تا ۵۰ لینک داخلی در هر پست وبلاگ داشته باشید.

چرا با اتصال داخلی مشکلی دارید؟ این نوع لینک ها مفید هستند زیرا آنها به خوانندگان شما کمک می کنند به وب سایت شما هدایت شوند، به بهبود رتبه جستجو صفحاتی که به آن لینک می کنید کمک می کنند و به تعیین معماری و سلسله مراتب وب سایت شما کمک می کنند.

در اینجا چگونگی حداکثر استفاده از پیوند داخلی را نشان می‌دهیم:

محتوای بیشتری ایجاد کنید. محتوای با کیفیت تر ایجاد کنید، محتوای با کیفیت بیشتری که می توانید به آن پیوند دهید. این واقعا ساده است!

استفاده از متن لنگر یا anchor  مناسب. با استفاده از مثال قبلی ما: اگر شما می خواهید لینک داخلی به پست وبلاگ “چگونه پول درآورید” بدهید، می توانید یک جمله را در وبلاگ دیگری بنویسید، مانند “چگونه پول در می‌آورید” و اینکار را انجام دهید. مزیت قابل توجهی از کلیک روی لینک وجود دارد.

پیوند به محتوای مربوطه. برای پیوند به هر محتوایی لینک نکنید – همیشه به محتوایی که به تجربه خوانندگان شما اضافه می شود، لینک کنید.

از دست ندهید. در هر صفحه از ۵-۱۰ پیوند داخلی می توان در یک پست وبلاگ ۱،۰۰۰ کلمه استفاده کرد.

 

۸- انجام یک حسابرسی محتوا

چه می شود اگر شما می توانید یک سوم از مطالب خود را حذف کنید و در عین حال ترافیک وب سایت خود را سه برابر کنید؟ خوب، این دقیقا همان چیزی است که تاد ترسیدر انجام داد. او یک ممیزی محتوا را انجام داد، یک سوم محتوایش را حذف کرد و افزایش زیادی در ترافیک را دید. می بینید، هنگامی که چندین سال یک وب سایت داشتید، می توانید مشکلی مانند محتوای افزوده شده و غیرمستقیم که دیگر با پیام شما مطابقت نداشته باشد را حذف کنید. با انجام ممیزی محتوا، می توانید این مشکلات را حل کنید.

ممیزی محتوا همچنین می تواند رتبه بندی جستجوگرهای شما را بهبود بخشد. در مورد آن فکر کنید: کیفیت SEO جدید است. گوگل بهترین تجربه برای کاربران خود را می خواهد. با انجام ممیزی محتوا، شما می گویید که سعی دارید بهترین تجربه را ارائه دهید. چگونه ممیزی محتوا را انجام می دهید؟ قبل از اینکه به آن بپردازیم، در اینجا چیزی است که ابتدا باید انجام دهید.

از طریق آرشیو کامل محتوا و تبدیل آن به یک صفحه گسترده  هر صفحه و هر پست. هر یک را با توجه به یکی از چهار طبقه چک کنید و دسته بندی کنید.

  • نگه داشتنی‌ها (محتوای خوب که در سایت شما باقی خواهد ماند)
  • بهبود ( نیاز به به روز رسانی)
  • ادغام (به عنوان مثال، محتوای کوتاه در یک موضوع مشابه می تواند به یک پست واحد ترکیب شود)
  • حذف (حذف کنید چون نامناسب یا غیرقابل استفاده است)

از آنجا، از این فرایند گام به گام برای انجام ممیزی محتوا استفاده کنید:

مرحله ۱:

ویرایش و ارتقاء محتوا در دسته “نگه داشتنی” و “بهبود” برای جذب ترافیک بیشتر. هنگام تجزیه و تحلیل این محتوا، از معیارهای زیر استفاده کنید:

  • آیا قالب بندی در یک نقطه است؟
  • آیا تصاویر SEO دوستانه هستند؟
  • آیا نوشته با کیفیت است؟
  • آیا اسکن و خواندن آسان است؟
  • آیا عنوان برای موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی بهینه شده است؟
  • آیا لینک های وابسته درست است؟
  • آیا پیوندهای داخلی کافی وجود دارد؟ می توانید پست های قدیمی تر به پست های جدیدتر لینک کنید؟

برای پستهایی که به روزرسانی می‌شوند، مطمئن باشید که نظرات قدیمی تر که مرتبط با آنها نیست را حذف کنید. برای اینکه خوانندگان را گیج نکنید.

مرحله ۲:

وبلاگ های کوتاه تر و مشابه را در پست های جدید وبلاگ قرار دهید.

شما احتمالا چند گروه از پست های مشابه برای تغییر دارید. هنگامی که آنها را تغییر می‌دهید، باید:

پست وبلاگ محبوب ترین گروه گروه بندی را انتخاب کنید.

۳۰۱ تمام آدرس های دیگر وبلاگ گروه تغییر یافته را به آدرس محبوب ترین وبلاگ هدایت می کند.

مرحله ۳:

حذف محتوا از رده “حذف”.

به سادگی محتویاتی را که دیگر برای سایت خود مناسب نیست را حذف کنید! اکنون ممیزی محتوا یک روند آسان نیست. اما اگر شما در کار قرار داده و در واقع آن را انجام دهید، می توانید برخی از نتایج عالی را با تعداد ترافیک خود ببینید.

 منبع: websitesetup

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]