ارائه خدمات حرفه ای طراحی وب سایت فروش بلیط توسط شرکت سئو و دیجیتال مارکتینگ مهام. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

با پیشرفت تکنولوژی و رو آمدن اینترنت دیگر می توانید کارهای خود را به راحتی به صورت آنلاین انجام دهید تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. طراحی وب سایت فروش بلیط  هم به همین منظور برای شما در این مقاله توضیح داده می شود و این کار برای کسب و کار هایی که نیاز به فروش بلیط دارند بسیار به صرفه می باشد.

طراحی سایت خرید و رزرو بلیط

خرید و رزرو بلیط از جمله خدماتی است که در محیط اینترنت و با استفاده از وب سایت  قابل پیاده سازی و اجرا است. امروزه در دنیا برنامه نویس های مجرب، تکنولوژی های برتر و نو را در ارائه خدمات طراحی سایت خرید و رزرو بلیط به مشتریان عرضه می کنند. جدا از تکنولوژی یکی دیگر از موارد مهم در طراحی وب سایت هایی که با مسائل مالی و اطلاعات مهم سر وکار دارد امنیت اطلاعات و بالابودن قابلیت اطمینان پذیری برای مشتری است، یعنی با خیال آسوده بتواند با نرم افزار تحت وب ارتباط برقرار کند و سفارش خود را ثبت کند و سیستم عملیات مرتبط را به خوبی اجرا کند، اگر لازم باشد پیام های ضروری از قبیل پیامک و ایمیل را برای مشتری ارسال کند.

موارد مهم در طراحی سایت فروش بلیط

از دیگر موارد مهم در طراحی سایت فروش بلیط این است که اطلاعات و گزارش های دقیقی به مدیر سایت ارائه دهد. به طور مثال سایت شرکت رجا یکی از سایت های بسیار خوب در زمینه فروش بلیط قطار است یا سایت پایانه از دیگر سایت های فروش اتوبوس بین شهری می باشد. سازوکار اینگونه سایت ها همگی بر اساس رزرو موقت و بعد از پرداخت رزرو نهایی است.

مدیریت سفارش یا رزرو بلیط

به معنی سفارش خرید و پرداخت نهایی و صدور بلیط در بخش طراحی وب سایت فروش بلیط، در این بخش مکانیزم رزرو بلیط به صورت همزمان و تداخل رعایت می‌شود، این تکنیک برای زمانی اهمیت دارد که تعداد بلیط های باقی مانده از تعداد درخواست های همزمان بیشتر باشد و یک بلیط به 2 نفر همزمان فروخته نشود و در صورت پرداخت هزینه بلیط صادر می‌شود در غیر اینصورت به لیست بلیط های باقی مانده برگشت خواهد خورد.

  • ورود به حساب کاربری
  • انتخاب کنسرت یا اتفاق مورد نظر
  • ثبت خرید بلیط با توجه به مشخصات وارد شده که میتواند شامل یک نفر و چند نفر در یک سفارش باشد.
  • پرداخت الکترونیکی
  • ارسال پیامک سریال بلیط
  • ارسال ایمیل تصویر بلیط
  • قابلیت پرینت بلیط (شامل مشخصات خریدار، مشخصات کنسرت یا همایش و …،  تاریخ و زمان اجرا، سریال بلیط، بارکد، توضیحات مورد نیاز ضمیمه)

همچنین خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت نیز از دیگر خدمات مهم در شرکت سئو و دیجیتال مارکتینگ مهام است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت خرید و رزرو بلیط و دریافت مشاوره سئو و بهینه سازی با ما در تماس باشید.