ریپورتاژ آگهی به تبلیغ وب سایت یا محصول در قالب مقاله خبری گفته می شود. وقتی شما می خواهید کسب و کار یا وب سایتتان را بهتر به دیگران معرفی کنید از تبلیغات استفاده می کنید. ریپورتاژ آگهی هم نوعی از تبلیغات می باشد.این کار به شما کمک می کند رتبه و جایگاه خود را ارتقاء دهید.استفاده از ریپورتاژ آگهی به معنای منتشر کردن مقاله ای از شما در سایت های دیگر است که  هدف از این نوع تبلیغات این است که شما با معرفی برند و محصول خود کاری را برای بهبود سئو  انجام می دهید.

چگونگی خرید ریپورتاژ آگهی

برای اینکه بتوانید یک رتبه خوب در جستجوی گوگل  بدست آورید می توانید از ریپورتاژ آگهی استفاده کنید . ریپورتاژ آگهی یک نوع دوپینگ برای سایت شما محسوب می شود.و این کار به بالا تر رفتن رتبه وب سایت شما در جستجوی گوگل کمک میکند.

مقالات بیشتر:

طراحی سایت و سئو

جریمه گوگل چیست؟

حال باید به این مسئله توجه داشته باشیم که در چه زمانی باید خرید ریپورتاژ صورت بگیرد؟ زمان مناسب برای خرید ریپورتاژ آگهی هنگامی است که شما به وسیله کلمات کلیدی که در محتواهای خود به کار برده اید توانسته اید جایگاه مناسبی را در گوگل بدست آورید و برای اینکه این جایگاه را حفظ کنید از ریپورتاژ آگهی استفاده می کنید تا با کمک گرفتم از وب سایت هایی که به  حرفه شما نزدیک هستند بک لینک مناسب و مرتبط دریافت کنید.

نکات خرید ریپورتاژ آگهی

  1. خرید ریپورتاژ آگهی از وب سایت های مرتبط انجام دهید.
  2. برای هر ریپورتاژ یک متن متفاوت اختصاص دهید.
  3. تعداد بل لینک های که در ریپوتاژ استفاده می کنید بیشتر از ۵ بک لینک نباشد.
  4. برای هر صفحه از سایت تنها یک لینک در متن قرار دهید.
  5. برای صفحات داخل سایت ریپورتاژ خریداری کنید.
  6. در ریپورتاژ های خود از تصاویر هم استفاده کنید.
  7. برای ریپورتاژ خود بک لینک خریداری کنید.

محتوای ریپورتاژ آگهی

  • محتوایی  ریپورتاژ آگهی می بایست حداقل ۷۰۰ کلمه و حداکثر ۱۲۰۰ کلمه باشد.
  • از تگ های h2 در محتوای خود استفاده کنید.
  • لینکی که به ریپورتاژ آگهی می دهید دقیقا همان کلمه ای باشد که می خواهید در آن رتبه و جایگاه بدست آورید.
  • از عبارت های طولانی در لینک سازی استفاده نکنید.
  • محتوای ریپورتاژ آگهیاختصاصی باشد.
  • از تگ نوفالو در لینک های خود استفاده نکنید.