شاید در این روز ها که همه ما به نوعی درگیر کرونا ویروس شدیم یکی از بهترین روش های جلوگیری از شیوع و تکثیر این ویروس انجام کارها در خانه و به صورت آنلاین هست. اغلب مردم این روزها ترجیح می دهند محصولات مورد نظر خود را بصورت آنلاین تهیه کنند. به همین جهت اهمیت کسب و کارهای آنلاین بیشتر حس می شود و کسب و کارهایی که به فضای مجازی بیشتر اهمیت می داده اند رونق بیشتری گرفته اند.

امروزه کسب و کار های زیادی هستند که در فضای اینترنت محصولات خود را عرضه کرده اند و به مشتریان خود خدمات می دهند. شما هم می توانید برای فرو ش محصولات خود در این شرایط از فضای وب بهره مند شوید. در صورتی که در این زمینه نیاز به مشاوره دارید می توانید هم اکنون با ما در تماس باشید.

کرونا ویروس های انسانی عضوی از یک خانواده بزرگ ویروسی هستند که دارای بزرگترین اندازه ژنوم در بین ویروس های RNA دار انسانی می باشند. تا به امروز هفت نوع کروناویروس به عنوان عامل بیماری در انسان شناخته شده است. چهار تیپ از این کروناویروس ها مسئول ۲۵ درصد از سرماخوردگی های معمولی در فصول سرد سال بخصوص در زمستان و اوایل بهار هستند. دو تیپ کروناویروس دیگر به نام های سارس (سندرم حاد تنفسی ) و مرس ( سندرم تنفسی خاورمیانه) از ویروس های نوپدیدی هستند که در دو دهه اخیرازحیوان به انسان منتقل شده اند و توانستند همه گیری شدید و مرگ و میر در سالهای ۲۰۰۳ (سارس) و ۲۰۱۲ (مرس) ایجاد کنند. هفتمین و جدیدترین ویروس از خانواده کرونا ویروس های انسانی ویروس SARS-CoV-2 است که سازمان بهداشت جهانی بیماری ایجاد شده توسط این ویروس را COVID-19 نامگذاری کرده است. کروناویروس SARS-CoV-2 در اواخر سال ۲۰۱۹ به عنوان یک ویروس جدید معرفی گردید و سازمان بهداشت جهانی در ژانویه ۲۰۲۰ به دلیل انتشار سریع این ویروس وضعیت فوق العاده اعلام نمود.