تبلیغات هدفمند در فضای مجازی | تبلیغات سئو و بهینه سازی وب سایت

تبلیغات در فضای مجازی و سئو و بهینه سازی وب سایت از جمله مهمترین روش های تبلیغاتی در فضای مجازی و دنیای اینترنت است. در ادامه این مقاله از شرکت سئو مهام با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این موارد بپردازیم.

تبلیغات هدفمند در فضای مجازی

امروزه روش های مختلفی برای تبلیغات هدفمند در فضای مجازی وجود دارند در زیر لیستی از این موارد را برای شما قرار داده ایم:

  • انجام تبلیغات به صورت بنری در وب سایت ها و مجلات خبری پربازدید
  • استفاده از وب سایت های تبلیغات کلیکی
  • استفاده از تبلیغات به صورت متنی در وب سایت های قدرتمند
  • تبلیغات در گوگل (google ads)
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام و…
  • ساخت تیزرهای تبلیغاتی و ویدیو مارکتینگ
  • استفاده از سرویس های ایمیل مارکتینگ
  • انجام تبلیغات در برنامه های موبایل
  • ایجاد ریپورتاژ آگهی در وب سایت های خبری
  • ایجاد آگهی همراه با عکس و لینک سایت در سایت های درج اگهی
  • قرار دادن محصولات در وب سایت های جستجو کالا مانند ترب و ایمالز
  • فعالیت در انجمن های اینترنتی، وبلاگ ها و… به صورت مداوم

تبلیغات سئو و بهینه سازی وب سایت

امروزه تبلیغات سئو و بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین بخش های دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در فضای مجازی به حساب می آید.

سئوی وب سایت سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو به گروه کار هایی گفته می شود که بر روی یک وبسایت صورت می‌گیرد تا مرتبه بهتری در موتورهای جستجو بدست بیاورد و در نتایج بالاتری قرار بگیرید , چهت نیل به‌این انگیزه بایستی مطمئن گردید که وبسایت شما با مقررات موتورهای جستجو همگام است . ایده کلی در سئوی وب سایت داشتن یک سایت پر سرعت و کاربردی با محتوای منحصر است که تجربه نیکی را برای یوزرها مهیا نماید روزمره میلیون‌ها نفر از یوزرها وب سرگرم جستجوی محصولات/خدمات مورد نیاز خویش در گوگل میباشند.

مطالب بیشتر:

می دانید در‌صورتی‌که وب‌سایت شما در عبارات با اهمیت مربوط به کسب‌وکارتان در رتبۀ نخستین حاصل جستجوی گوگل نمایش داده شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟ جواب کاملاً معین است : افزایش فروش باورنکردنی فارغ از چه بسا یک ریال هزینه برای تبلیغات! با قرارگیری وب‌سایتتان در رتبه‌های اولیه نتایج جستجوی گوگل , روزمره هزاران نفر که به‌دنبال خرید کفش بوده و درواقع مشتریان بالقوۀ شما میباشند , وارد وب‌سایتتان شده و این احتمال موجود است که از محصول ها شما خرید نمایند .

فرض فرمائید شما در یکی‌از شایسته ترین بخشها بازار بزرگ تهران , یک دکان بزرگ لباس فروشی دارید و زمینۀ فروش لباس عمل می کنید . با در حیث تصاحب کردن این حالت , لطفاً به سؤالات پایین اعتنا فرمائید :

  • روزمره چندین نفر از مقابل مغازه شما عبور می‌کنند؟
  • چندین نفر از آنها وارد مغازه شما خواهند شد؟
  • چندین نفر در کشور‌ایران میباشند که به محصول ها شما نیاز دارند ولی اقبال این‌که با دکان شما آشنا شده و یا این که از مقابل آن عبور نمایند را ندارند؟
  • ساعت کار دکان شما چندین ساعت در طول روز است؟
  • ساعت‌های غیر کاری و روزهای تعطیل مشتریانتان به چه شکل میتوانند از شما خرید کنند؟

جهت کسب مشاوره رایگان در زمینه تبلیغات در فضای مجازی و سئو و بهینه سازی وب سایت می توانید با متخصصان سئو در شرکت سئو مهام در تماس باشید.

منبع: دیجیتال مارکتینگ مهام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *