طراحی سایت صرافی خرید و فروش ارزهای دیجیتال بصورت کاملا حرفه ای در شرکت مهام. با ما در تماس باشید…

امروزه با توجه به تغییرات در مورد ارز های رایج دنیا ، به تدریج شاهد کنار رفتن آن ها و جایگزین شدن ارز های دیجیتال می شویم . به همین خاطر ، طراحی سایت صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال یک اقدام مهم از سوی سایت های صرافی هاست تا افراد را به این سمت بکشانند.

همچنین این روزها که بحران کرونا خیلی از اقتصاد های دنیا را تحت الشعاع خود قرار داده  و باعث رکود اقتصادی در سراسر دنیا شده است. به همین سبب توده عظیمی از افراد دنیا برای سرمایه گذاری و کسب سودهای فراوان به بازار سرمایه و ارزهای دیجیتال روی می آورند و برخی دیگر از مدیران کسب و کارها حتی به فکر داشتن بستری مناسب برای سرمایه گذاری مردم در حوزه ارز دیجیتال ،طراحی سایت وخرید وفروش از این طریق شدند.
چند سالی هست که ارز دیجیتال در بین معاملات مردم کشورهای مختلف، جای ارز های فیزیکی را گرفته است. سهم معاملات ارزهای دیجیتال در یکی دو سال گذشته نشان داده که اقداماتی جدی توسط عموم مردم در زمینه مشاهده، اطلاع رسانی و حتی تبادلات ارزی، صورت گرفته است.
طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال، یکی از اقدامات مهم سایت های صرافی ها است، تا افراد را به سمت معاملات هرچه بیشتر ارز های دیجیتال بکشانند.
کسب موفقیت در زمینه ارزهای دیجیتال یا (cryptocurrency) همچون بیت کوین و اتریوم و سایت هایی مانند والکس و نوبیتکس که در همین راستا  شکل گرفته اند، می تواند هرکسی را به شوق آورد تا نسبت به راه اندازی سایت صرافی خود اقدام کند. اما ذکر این نکته نباید فراموش شود که طراحی سایت صرافی، نیازمند رعایت یک سری قاعده و قوانین است .

ساخت یک وب سایت صرافی باید به صورت اختصاصی و توسط طراحان و برنامه نویسان حرفه ای سایت که در مورد علوم بلاک چین ها و طراحی سایت اکسچنج و رمز ارز ها اطلاعات دارند، انجام و پیاده سازی شود . اگر طراحی سایت شما به صورت اصولی و با رعایت استانداردهای لازم انجام شود می تواند تاثیر بسیار درخشانی در اهداف شما و رشد اقتصادی در کسب و کار و درآمدتان داشته باشد.

سایت های صرافی ارز دیجیتال به چند دسته تقسیم می شوند. در صرافی مستقیم یا صرافی خرید و فروش آنلاین ارز های دیجیتال ، مدیر سایت قیمت ارز های دیجیتال را مشخص می کند و سود حاصل از معاملات را به عنوان کارمزد دریافت می کند. اما در سایت های P2P یا بازار معاملات آنلاین ارز های دیجیتال ، به صورت یک پلتفرم معاملاتی عمل کرده و با ایجاد کیف پول درطراحی سایت صرافی ارز دیجیتال ،کاربران می توانند موجودی حساب خود را مشاهده کنند، حساب خود را شارژ کنند و از این طریق معاملات خود را انجام دهند.

باتوجه به رشد روزافزون استفاده از ارزهای دیجیتال و افزایش شناخت و دانش کاربران ایرانی از این حوزه می‌توان راه اندازی صرافی آنلاین خرید و فروش ارز های دیجیتالی را یکی از راه‌های کسب درآمدی مناسب در این حوزه دانست. باتوجه به رتبه بندی صرافی‌های ایرانی در الکسا و همچنین حجم معاملات روزانه این صرافی‌ها می‌توان چنین نتیجه گرفت که تمایل افراد به سرمایه گذاری در این حوزه روز به روز بیشتر می‌شود. همچنین با توجه به جایگاهی که برخی از صرافی های ایرانیِ مطرح به آن دست یافته‌اند می‌توان گفت در صورتی که سایت صرافی  که راه اندازی می‌کنید از امکانات رقابتی خوب و مناسبی بهره مند باشد می‌تواند به راحتی جایگاه ویژه و بالطبع درآمد قابل توجهی نیز به دست آورد. همچنین صاحبان صرافی‌های ارزهای دیجیتالی می‌توانند از راه‌های دیگری همچون اختلافات قیمت خرید و فروش، کارمزد معاملات، نوسانات قیمتی و دیگر امکانات مشابه به کسب سود و درآمد برای خود و کسب و کار آنلاین خود بپردازند.
با توجه به افزایش چشمگیر کاربران ارز دیجیتال در ایران و جهان، هر روز درخواست آموزش طراحی سایت صرافی نیز در بین علاقمندان به این حوزه بیشتر می شود.
همچنین با توجه به نیاز ایجاد بازاری به نام ارزهای دیجیتال و تحریم ها و تورم هایی که در کشور ما وجود داشت، تمایل به خرید ارز های دیجیتال و به دنبال آن طراحی سایت در این زمینه در میان افراد افزایش یافت. با توجه به این روند فعالیت صرافی ها و گسترش یافت به صورتی که علاوه بر خرید و فروش سکه و ارز هایی چون دلار ، یورو و … ارز های دیجیتال هم به آن ها اضافه شد.
سامانه صرافی شامل ۲ بخش اصلی پنل کاربر و پنل ادمین است. امکانات این سامانه  نیز بسیار متنوع و گسترده است. از جمله دریافت قیمتها به صورت لحظه ای، درگاه بانکی، امکان ارسال اس ام اس، ایمیل و بسیاری موارد دیگر.