وب سایت نی نی بابا

نی نی بابا فعالیت خود را از سال 1394 تحت برند برلیانس به عنوان تامین کننده محصولات نوزاد و کودک اصیل ایرانی و خارجی نظیر انواع کالسکه، کریر، ساک، روروئک، صندلی غذا، صندلی خودرو، دوچرخه، سه چرخه و… برای‌ فروشگاه های اینترنتی آغاز کرد. جهت مشاهده کالسکه نوزاد دلیجان به سایت نی نی بابا مراجعه فرمایید.

تخصص اعضای این شرکت به حوزه محصولات نوزاد وسیسمونی و تجربه آنها در تامین بیش از بیست هزار سفارش برای فروشگاه های متعدد موجب شد تا در سال 97 اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی نی نی بابا به منظور عرضه سریع و مقرون به صرفه تر این محصولات به مصرف کنندگان کنند.

آدرس وب سایت: www.ninibaba.ir

در اين فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر اين اساس بنا کرده ایم تا محصولات نوزاد و کودک متنوع را با بهترین کیفیت و به طور مستقيم از شرکت های توليدی در اختيار خریداران قرار دهيم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف این فروشگاه اینترنتی، عرضه برندهای معتبر با تاریخ عمر مفید طولانی است به گونه ای که خریداران از کیفیت و ماندگاری کالاهای خریداری شده رضایت کامل داشته باشند.

تماس: 09378376373